Во Владивостоке задержан грабитель, нападавший на торговые павильоны

В Ленинском районе Владивостока полицейскими по «горячим следам» был задержан 30-летний мужчина, который подозревается в серии разбойных нападений на продавцов торговых павильонов.

Как сообщает пресс-служба УМВД России по Приморскому краю, злоумышленник действовал по однотипному сценарию: угрожая предметом, похожим на пистолет, похищал из магазина выручку и скрывался.

Установив приметы грабителя, полицейским удалось его задержать. Как выяснилось, у мужчины уже есть судимости за совершение имущественных преступлений. 

Возбуждены уголовные дела по признакам преступления, предусмотренного статьей «Разбой». В настоящее время ведется работа по установлению дополнительных эпизодов противоправной деятельности подозреваемого.

11:55, 24.03.2014 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Во Владивостоке задержан грабитель, нападавший на торговые павильоны

useful source 10.03.2020, 06:23

I simply want to say I am just very new to weblog and truly liked you're website. Probably I’m going to bookmark your blog post . You amazingly come with exceptional well written articles. Many thanks for sharing with us your website page.

travel 12.03.2020, 03:31

This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Cheers!

toronto custom gates 12.03.2020, 08:21

Great article. I am dealing with many of these issues as well...

Notariat in Londra 12.03.2020, 11:34

Having read this I thought it was extremely informative. I appreciate you spending some time and effort to put this short article together. I once again find myself personally spending way too much time both reading and commenting. But so what, it was still worthwhile!

Notary Heathrow 12.03.2020, 14:47

Hi there, I do believe your blog may be having web browser compatibility problems. When I take a look at your blog in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping issues. I simply wanted to give you a quick heads up! Other than that, fantastic site!

Subaru 13.03.2020, 13:44

Good article. I definitely appreciate this site. Stick with it!

Doyle Vandrunen 13.03.2020, 16:14

I could not resist commenting. Perfectly written!

korea powerball 13.03.2020, 21:24

You need to take part in a contest for one of the most useful blogs on the web. I'm going to highly recommend this site!

best chicken recipes 14.03.2020, 05:50

Good day! I just wish to give you a big thumbs up for the excellent info you have got here on this post. I'll be returning to your web site for more soon.

guest post spam 14.03.2020, 08:15

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this write-up and also the rest of the site is extremely good.

Netflix 14.03.2020, 21:32

It’s nearly impossible to find well-informed people for this topic, however, you seem like you know what you’re talking about! Thanks

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS