Полицейские Приморья разыскали 21-летнего парня, который сбил насмерть мужчину и скрылся

В Приморье сотрудниками правоохранительных органов был задержан 21-летний парень, который насмерть сбил мужчину и скрылся с места ДТП.

Как сообщает пресс-служба УМВД РФ по ПК, инцидент произошел на автодороге «Барабаш-Приморское-Перевозное-Безверхово». Водитель автомобиля Toyota Corolla выехал «встречку», где сбил пешехода, шедшего по левой обочине дороги.

64-летний мужчина от полученных травм скончался на месте ДТП. Прибывшие на место аварии сотрудники ГИБДД обнаружили сгоревшую иномарку, на которой передвигался правонарушитель, в 2 километрах от места наезда на пешехода. 

Полицейские установили, что ранее автомашина была заявлена в угон. 21-летний житель села Барабаш сообщил, что Toyota Corolla похищена от дома неизвестными лицами. 

В ходе оперативно-разыскных мероприятий сотрудники уголовного розыска установили, что в действительности транспортное средство никто не угонял. Молодой человек, владелец автомобиля, дал признательные показания. Подозреваемый сообщил, что совершил наезд на пешехода, а потом, испугавшись последствий содеянного, скрылся с места ДТП и поджег машину.

В настоящее время парень находится под стражей. Возбуждено уголовное дело. Если его вина будет доказана, он может отправиться за решетку на срок до 5 лет.

10:47, 22.04.2014 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → Полицейские Приморья разыскали 21-летнего парня, который сбил насмерть мужчину и скрылся

Go Here 30.12.2019, 22:16

I simply want to mention I am all new to blogging and site-building and seriously loved your blog site. Most likely I’m likely to bookmark your blog post . You certainly come with superb articles and reviews. Appreciate it for revealing your blog site.

Angela Ridout 14.01.2020, 02:41

Spot on with this write-up, I absolutely feel this site needs a lot more attention. I’ll probably be returning to read more, thanks for the info!

CrowdforApps 15.01.2020, 08:55

Spot on with this write-up, I honestly believe that this site needs a great deal more attention. I’ll probably be back again to read through more, thanks for the information!

CrowdforThink 15.01.2020, 13:10

Excellent write-up. I absolutely love this website. Continue the good work!

Dudley Rickman 16.01.2020, 03:11

Hi, I do believe your site could be having internet browser compatibility issues. Whenever I take a look at your web site in Safari, it looks fine however, when opening in I.E., it's got some overlapping issues. I merely wanted to give you a quick heads up! Aside from that, great blog.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:21

Hi there! This article could not be written any better! Looking at this article reminds me of my previous roommate! He always kept talking about this. I will send this information to him. Pretty sure he will have a good read. I appreciate you for sharing!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:43

This is a good tip especially to those new to the blogosphere. Brief but very accurate info… Many thanks for sharing this one. A must read article!

fichier qualifié 05.03.2020, 11:19

Hi there! This article couldn’t be written any better! Reading through this article reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I will forward this article to him. Fairly certain he will have a very good read. Many thanks for sharing!

fichier qualifié 07.03.2020, 06:19

When I originally commented I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now every time a comment is added I recieve 4 emails with the same comment. Is there a way you are able to remove me from that service? Thanks.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS