Во Владивостоке задержан полицейский, получивший взятку от гражданина КНР

Во краевом центре задержан участковый уполномоченный отдела полиции №6 УМВД России по городу Владивосток. Он подозревается в получении взятки от гражданина КНР.

Как сообщает пресс-служба УМВД РФ по ПК, полицейский получил денежное вознаграждение за непривлечение к административной ответственности за выявленные нарушения в организации предпринимательской деятельности на территории Российской Федерации. Размер взятки не сообщается.

Сотрудник полиции отстранен от исполнения служебных обязанностей. По данному факту назначено проведение служебной проверки, по результатам которой участковый уполномоченный будет уволен в связи с совершением поступка, порочащего честь и достоинство сотрудника ОВД. Его непосредственные руководители будут привлечены к строгой дисциплинарной ответственности.

В настоящее время материалы переданы в следственный комитет для принятия процессуального решения.

14:58, 29.04.2014 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Во Владивостоке задержан полицейский, получивший взятку от гражданина КНР

my link 31.12.2019, 02:49

I simply want to mention I'm newbie to blogs and truly savored your blog site. Very likely I’m want to bookmark your site . You certainly come with impressive writings. Regards for revealing your webpage.

CrowdforApps 15.01.2020, 07:51

Good day! I simply would like to give you a big thumbs up for the excellent information you have got right here on this post. I am coming back to your web site for more soon.

CrowdforThink 15.01.2020, 12:53

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this article and also the rest of the website is very good.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 10:28

The very next time I read a blog, I hope that it does not fail me just as much as this particular one. I mean, I know it was my choice to read through, but I genuinely thought you would have something interesting to talk about. All I hear is a bunch of crying about something you can fix if you were not too busy seeking attention.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 23:20

That is a great tip particularly to those fresh to the blogosphere. Short but very precise info… Thank you for sharing this one. A must read article!

fichier qualifié 05.03.2020, 06:49

Greetings! Very useful advice within this post! It's the little changes that produce the most significant changes. Thanks a lot for sharing!

Scarlet Stoyanoff 06.03.2020, 17:26

This website was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Thanks a lot.

achat fichier email 07.03.2020, 03:59

This site was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me. Thanks a lot.

here 10.03.2020, 02:51

I just want to tell you that I am newbie to blogging and honestly liked your blog. Very likely I’m want to bookmark your site . You absolutely have excellent posts. Regards for sharing your web site.

bare 15.03.2020, 09:30

Good blog you have here... It’s hard to find quality writing like yours these days. I seriously appreciate people like you! Take care!!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS