В Приморье на пожаре погибла мать с ребенком

В воскресенье, 4 мая, около 7 часов утра в городе Дальнегорск Приморского края загорелась квартира в многоэтажном доме на улице 8 марта.

На пожаре в Приморье погибла женщина и её дочь

Пожарные, прибывшие на место ЧП, установили, что в комнате горит мебель и личные вещи хозяев. В 07:55 огонь был локализован, в 08:06 полностью ликвидирован. Общая площадь возгорания составила 5 кв. м. На пожаре был обнаружен труп 38-летней хозяйки квартиры. Ее 4-летняя дочь скончалась от отравления угарным газом в карете скорой помощи. 

Как сообщает пресс-служба УМВД РФ по ПК, предварительная причина возгорания — короткое замыкание электрической проводки в обогревательном приборе.

Сотрудники полиции устанавливают обстоятельства происшествия. Материалы переданы в Следственный комитет для принятия процессуального решения.

12:37, 05.05.2014 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → В Приморье на пожаре погибла мать с ребенком

other 31.12.2019, 07:07

I just want to say I am beginner to weblog and honestly enjoyed this blog. Most likely I’m going to bookmark your blog . You surely have incredible article content. Bless you for sharing your blog site.

Love Irrigation 14.01.2020, 09:26

I absolutely love your website... Great colors & theme. Did you make this site yourself? Please reply back as I’m planning to create my own website and would like to learn where you got this from or what the theme is named. Many thanks.

Wendolyn Rambeau 15.01.2020, 23:48

You should take part in a contest for one of the greatest websites online. I am going to highly recommend this website!

great site 18.01.2020, 02:51

I just want to say I am just new to blogging and site-building and honestly savored this web site. More than likely I’m planning to bookmark your website . You certainly come with very good stories. Appreciate it for sharing your website page.

fichier qualifié 05.03.2020, 12:49

Greetings! Very useful advice within this post! It is the little changes that will make the greatest changes. Thanks for sharing!

achat fichier email 07.03.2020, 02:14

I absolutely love your site... Pleasant colors & theme. Did you develop this web site yourself? Please reply back as I’m hoping to create my very own site and want to learn where you got this from or just what the theme is named. Cheers!

Tran Svoboda 08.03.2020, 12:31

May I simply say what a relief to find someone that genuinely understands what they're talking about on the internet. You actually realize how to bring an issue to light and make it important. More people ought to check this out and understand this side of your story. It's surprising you are not more popular because you certainly have the gift.

click here to investigate 10.03.2020, 03:48

I just want to say I am just very new to blogging and site-building and certainly liked you're web blog. Most likely I’m planning to bookmark your site . You amazingly come with tremendous writings. Cheers for sharing with us your website page.

GoFounders Australia 13.03.2020, 06:32

I needed to thank you for this wonderful read!! I certainly enjoyed every little bit of it. I have you book-marked to look at new things you post…

bare 15.03.2020, 12:08

You ought to take part in a contest for one of the finest blogs on the internet. I most certainly will highly recommend this site!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS