Для водоснабжения Русского построили два дополнительных резервуара

Для пресной воды на острове Русский построены два дополнительных резервуара. На сегодняшний день остров обеспечен 5-дневным запасом воды. Два резервуара находятся на острове и два — на материковой части города в районе Морского кладбища.

К 1 июля краевые власти планируют построить еще два резервуара чистой воды емкостью 5 000 м3 каждый. С их вводом в эксплуатацию остров будет обеспечен 13-дневным запасом воды.

Ранее пресс-служба АПК сообщала, что начать подачу воды на остров Русский по водоводу планируется к концу 2014 года. Мощность нового водовода составит 50 000 м3 в сутки. Строительство ведется за счет средств федерального и краевого бюджетов на условиях софинансирования.

16:32, 14.05.2014 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Для водоснабжения Русского построили два дополнительных резервуара

fichier qualifié 05.03.2020, 09:20

This is a topic which is close to my heart... Best wishes! Where can I find the contact details for questions?

cheap 05.03.2020, 22:29

You should be a part of a contest for one of the finest sites online. I most certainly will recommend this site!

Ankauf von Elektronischen Bauteile 06.03.2020, 04:50

You ought to be a part of a contest for one of the finest websites on the web. I am going to recommend this web site!

Jimmy Overby 06.03.2020, 17:51

I love it when folks get together and share opinions. Great website, continue the good work!

achat base de données b2b 07.03.2020, 01:58

I was able to find good information from your articles.

Aubrey Greenhalge 09.03.2020, 02:22

Great article. I am experiencing a few of these issues as well...

you could look here 10.03.2020, 11:41

I just want to say I am just beginner to blogging and site-building and certainly savored this web page. Almost certainly I’m want to bookmark your blog post . You absolutely come with excellent article content. Regards for revealing your blog site.

Autentificare Procura in Londra 12.03.2020, 13:01

I could not refrain from commenting. Very well written!

Notary Heathrow 12.03.2020, 14:42

This excellent website certainly has all of the information and facts I needed about this subject and didn’t know who to ask.

bare 15.03.2020, 13:30

bookmarked!!, I love your website!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS