Китаец, пытавшийся за взятку скрыть труд нелегалов в Приморье, приговорен к 5 годам колонии и крупному штрафу

Суд в Приморье приговорил гражданина Китая, который дал взятку сотруднику миграционной службы, к пяти годам лишения свободы и штрафу в 12 миллионов рублей.

Как сообщила VestiRegion.ru Аврора Римская, старший помощник руководителя СКР, подсудимый являлся представителем предприятия по изготовлению древесного шпона и строительных шлакоблоков. При этом предприятие не было зарегистрировано в законном порядке. На предприятии работали и другие граждане КНР, которые не имели соответствующих разрешений на работу на территории Российской Федерации. Все эти обстоятельства были выявлены в ходе проверки сотрудниками прокуратуры и УФМС России по Приморскому краю. 

13 апреля чтобы избавить своих работников от проблем, связанных с привлечением к административной ответственности подсудимый, находясь в помещении кафе в городе Арсеньеве, передал взятку сотруднику УФМС в размере 200 тысяч рублей.

11:56, 06.06.2014 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → Китаец, пытавшийся за взятку скрыть труд нелегалов в Приморье, приговорен к 5 годам колонии и крупному штрафу

additional hints 31.12.2019, 07:19

I simply want to say I am just all new to weblog and seriously savored this page. Most likely I’m planning to bookmark your blog . You absolutely have tremendous article content. Thanks for revealing your web-site.

Nubia Zygmont 13.01.2020, 08:46

I blog quite often and I seriously thank you for your content. This article has really peaked my interest. I am going to book mark your site and keep checking for new details about once per week. I subscribed to your RSS feed as well.

Jerald Allessio 14.01.2020, 03:10

I blog frequently and I genuinely appreciate your content. This great article has really peaked my interest. I'm going to take a note of your website and keep checking for new details about once a week. I opted in for your RSS feed as well.

Love Irrigation 14.01.2020, 08:14

Good write-up. I certainly appreciate this website. Thanks!

Ervin Marjenhoff 15.01.2020, 22:51

Wonderful post! We will be linking to this great content on our website. Keep up the great writing.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:28

I couldn’t refrain from commenting. Perfectly written!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:23

I’m amazed, I must say. Seldom do I encounter a blog that’s both educative and engaging, and without a doubt, you've hit the nail on the head. The issue is something too few people are speaking intelligently about. Now i'm very happy that I came across this during my hunt for something regarding this.

achat base de données b2c 05.03.2020, 09:11

Good post. I learn something new and challenging on blogs I stumbleupon every day. It will always be interesting to read through articles from other authors and practice something from their sites.

Mariah Zeck 06.03.2020, 18:01

This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Many thanks.

achat fichier email 07.03.2020, 00:29

I want to to thank you for this good read!! I absolutely loved every little bit of it. I've got you book-marked to look at new stuff you post…

Shona Froiland 09.03.2020, 01:15

This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Cheers!

you can check here 11.03.2020, 02:20

I simply want to mention I am just beginner to blogging and site-building and really enjoyed you're blog site. Very likely I’m likely to bookmark your blog . You actually have very good well written articles. Kudos for sharing with us your web page.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS