В Артёме 10-летний мальчик умер от отравления бытовым газом

Поздно вечером в среду, 18 июня, в отдел полиции МВД России по городу Артем поступило заявление врача скорой помощи, который сообщил, что в одном из сараев на улице Пестеля обнаружено тело 10-летнего ребенка.

Полицейские, прибывшие на место происшествия, обнаружили рядом с погибшим газовый баллончик.

По данному факту следственными органами Следственного комитета Российской Федерации по Приморскому краю организованна доследственная проверка. 

По предварительным данным смерть наступила в результате отравления газом. Для установления точной причины смерти назначена судебно-медицинская экспертиза. По результатам проверки будет принято процессуальное решение.

13:44, 19.06.2014 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → В Артёме 10-летний мальчик умер от отравления бытовым газом

Константин 19.06.2014, 16:48

В Артёме 10-летний мальчик умер !!! ОТ !!! отравления бытовым газом.

Грамотеи, заголовок поправьте!

Лёня 22.06.2014, 14:12

Эти убийцы блезняшки Лялины.Они живут где-то на 17 км.

ольга 22.06.2014, 21:12

они живут на бистужева 2

Лёня 22.06.2014, 21:51

Да

original site 31.12.2019, 05:10

I just want to say I'm beginner to weblog and seriously savored this web page. Almost certainly I’m want to bookmark your blog post . You definitely have excellent articles. Regards for sharing your website.

Harlan Baldon 14.01.2020, 02:05

It’s difficult to find well-informed people about this subject, but you seem like you know what you’re talking about! Thanks

read more 17.01.2020, 23:51

I simply want to mention I'm newbie to blogs and honestly savored your website. Probably I’m going to bookmark your blog . You definitely have good articles and reviews. With thanks for sharing with us your blog.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:53

You are so cool! I do not think I have read a single thing like that before. So great to discover another person with some original thoughts on this topic. Seriously... thank you for starting this up. This site is something that is needed on the internet, someone with some originality.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:01

I needed to thank you for this excellent read!! I certainly loved every bit of it. I've got you bookmarked to check out new things you post…

achat fichier email 07.03.2020, 00:19

Your style is very unique in comparison to other folks I've read stuff from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I will just bookmark this page.

Reed Wilgocki 09.03.2020, 18:12

Oh my goodness! Incredible article dude! Thank you, However I am going through issues with your RSS. I don’t understand the reason why I can't subscribe to it. Is there anybody else having identical RSS problems? Anyone who knows the solution will you kindly respond? Thanx!!

check this link right here now 10.03.2020, 07:28

I simply want to mention I'm beginner to blogging and site-building and definitely savored you're web page. Likely I’m want to bookmark your site . You surely come with perfect stories. Thanks a bunch for sharing your website.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS