В Приморье к 9 годам колонии приговорен пьяный лихач, по вине которого погибли пять человек

В городе Дальнереченск Приморского края суд вынес обвинительный приговор мужчине, который находясь в состоянии алкогольного опьянения спровоцировал ДТП, где погибли пять человек.

Как сообщает пресс-служба краевой прокуратуры, ДТП произошло в марте прошлого года на одном из перекрестков в Дальнереченске. Осужденный, управляя автомобилем Toyota Windom в нетрезвом виде, на полном ходу врезался в стоящую на светофоре «Тойоту Карину».

В результате аварии погибли водитель и три пассажира «Карины», а также пассажир «Виндома».

Дальнереченский районный суд осудил виновника ДТП по ч. 6 ст. 264 УК РФ (нарушение ПДД, совершенное в состоянии алкогольного опьянения и повлекшее по неосторожности смерть двух и более лиц). Подсудимый приговорен к восьми годам и девяти месяцам заключения в колонии общего режима. В настоящее время приговор не вступил в законную силу.

12:33, 23.06.2014 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → В Приморье к 9 годам колонии приговорен пьяный лихач, по вине которого погибли пять человек

look at here now 31.12.2019, 01:54

I just want to mention I am all new to blogging and absolutely savored you're web page. Likely I’m going to bookmark your blog post . You really have fabulous writings. Bless you for sharing with us your webpage.

Elmira Beaulieu 14.01.2020, 05:21

I was excited to find this web site. I wanted to thank you for your time for this wonderful read!! I definitely loved every part of it and I have you saved to fav to look at new stuff on your web site.

Love Irrigation 14.01.2020, 10:55

Good write-up. I certainly love this site. Thanks!

content 18.01.2020, 00:10

I just want to say I am very new to blogging and site-building and actually enjoyed this blog site. Most likely I’m likely to bookmark your blog post . You actually have tremendous posts. Cheers for revealing your website page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:42

bookmarked!!, I like your blog!

achat base de données b2b 05.03.2020, 12:07

After going over a number of the blog posts on your web site, I seriously appreciate your technique of blogging. I saved as a favorite it to my bookmark site list and will be checking back in the near future. Please visit my web site too and tell me your opinion.

Ada Strei 06.03.2020, 18:01

Oh my goodness! Incredible article dude! Thank you so much, However I am encountering difficulties with your RSS. I don’t know the reason why I am unable to join it. Is there anyone else getting similar RSS issues? Anybody who knows the solution will you kindly respond? Thanx!

achat base de données b2b 06.03.2020, 23:38

It’s hard to come by educated people on this topic, however, you sound like you know what you’re talking about! Thanks

Frederic Lanosa 09.03.2020, 16:10

A motivating discussion is worth comment. I do think that you should write more on this topic, it may not be a taboo subject but typically people do not discuss these subjects. To the next! Kind regards.

Homepage 10.03.2020, 06:05

I just want to mention I'm very new to blogging and site-building and seriously savored your website. Most likely I’m going to bookmark your blog post . You amazingly have very good posts. Bless you for sharing with us your webpage.

GoFounders India 13.03.2020, 08:26

You are so cool! I don't believe I've read a single thing like that before. So good to discover somebody with a few unique thoughts on this subject matter. Seriously... many thanks for starting this up. This website is something that is required on the internet, someone with some originality.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS