Реки Богатая и Пионерская во Владивостоке будет расчищать новый подрядчик

В Приморье будет заключен новый контракт на разработку проекта по расчистке и дноуглублению рек Богатая и Пионерская. Такие меры позволят защитить от наводнений территорию Владивостокского городского округа.

Как сообщает пресс-служба краевой администрации, ранее контракт был заключен с компанией «Восток Проект Строй». Однако с 2012 года компания своих обязательств не исполнила. В результате долгого судебного разбирательства ООО «Восток Проект Строй» внесено в реестр недобросовестных поставщиков. Решением суда также предусмотрено расторжение контракта.

Решение суда о расторжении контракта в судебном порядке сегодня дает право департаменту вновь заключить контракт в новой организацией.

Расчистка и укрепление русел рек в Приморье необходима для защиты населения и территорий края от паводков.

11:19, 30.06.2014 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Реки Богатая и Пионерская во Владивостоке будет расчищать новый подрядчик

i thought about this 30.12.2019, 22:35

I simply want to tell you that I am newbie to weblog and definitely enjoyed this page. Very likely I’m going to bookmark your website . You certainly come with remarkable writings. Thank you for revealing your web page.

Hilary Elderidge 14.01.2020, 02:55

Oh my goodness! Amazing article dude! Many thanks, However I am experiencing problems with your RSS. I don’t understand why I cannot join it. Is there anybody getting identical RSS issues? Anyone who knows the answer can you kindly respond? Thanks!!

achat base de données b2b 05.03.2020, 08:58

Right here is the perfect site for anyone who wants to understand this topic. You understand a whole lot its almost hard to argue with you (not that I personally will need to…HaHa). You certainly put a new spin on a subject that's been written about for decades. Great stuff, just wonderful.

Valentine Toms 06.03.2020, 16:50

Excellent blog you have here... It’s difficult to find high quality writing like yours these days. I honestly appreciate people like you! Take care!!

fichier qualifié 07.03.2020, 00:56

Howdy, I think your website could be having internet browser compatibility problems. Whenever I take a look at your website in Safari, it looks fine however, when opening in Internet Explorer, it has some overlapping issues. I just wanted to provide you with a quick heads up! Other than that, wonderful website!

Jospeh Hepner 08.03.2020, 21:55

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me. Many thanks!

Continued 10.03.2020, 23:05

I simply want to tell you that I'm beginner to blogging and site-building and absolutely savored your web page. Almost certainly I’m likely to bookmark your site . You really have impressive stories. Thank you for revealing your web page.

bare 15.03.2020, 15:42

Greetings! Very helpful advice in this particular article! It is the little changes that will make the most significant changes. Thanks a lot for sharing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS