Два ребенка пострадали в ДТП в Приморье

В селе Новогордеевка Анучинского района Приморского края произошла авария, в результате которой под колесами иномарки оказались семилетний мальчик и восьмилетняя девочка.

Мальчик получил травму руки, девочка — сотрясение головного мозга.

Дети перебегали проезжую часть больше чем в 200 метрах от оборудованного пешеходного перехода. Водитель Toyota Premio предпринял экстренное торможение, однако избежать аварии не смог.

16:39, 14.07.2014 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → Два ребенка пострадали в ДТП в Приморье

this 30.12.2019, 22:29

I just want to say I'm beginner to blogging and site-building and really enjoyed you're website. Most likely I’m planning to bookmark your website . You actually have outstanding articles. Many thanks for sharing your blog site.

Love Irrigation 14.01.2020, 11:01

Hi, I do believe this is an excellent web site. I stumbledupon it 😉 I am going to return once again since I book-marked it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to help others.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:51

I absolutely love your site... Pleasant colors & theme. Did you create this website yourself? Please reply back as I’m wanting to create my own blog and want to know where you got this from or just what the theme is called. Cheers!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 23:53

Saved as a favorite, I like your blog!

achat base de données b2c 05.03.2020, 16:04

Everything is very open with a very clear explanation of the issues. It was truly informative. Your website is useful. Thanks for sharing.

Caleb Herzig 06.03.2020, 17:02

I blog quite often and I really thank you for your content. The article has really peaked my interest. I'm going to book mark your site and keep checking for new details about once a week. I subscribed to your RSS feed too.

achat fichier email 06.03.2020, 22:29

Oh my goodness! Amazing article dude! Thanks, However I am having problems with your RSS. I don’t know the reason why I can't join it. Is there anybody having the same RSS problems? Anybody who knows the answer can you kindly respond? Thanx.

Inez Zidzik 09.03.2020, 14:56

Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you so much, However I am encountering issues with your RSS. I don’t know the reason why I am unable to join it. Is there anybody having similar RSS problems? Anybody who knows the answer can you kindly respond? Thanx!!

Homepage 10.03.2020, 02:45

I just want to say I am just new to weblog and actually liked your page. More than likely I’m planning to bookmark your blog . You certainly come with awesome posts. Many thanks for sharing with us your website page.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS