Стихия нанесла Владивостоку ущерб в 200 миллионов рублей

Во Владивостоке ущерб от ливневых дождей составил 200 млн руб. Об этом сообщается на сайте городской администрации.

200 миллионов рублей – приблизительная сумма ущерба — деньги необходимы для восстановления дорог и тротуаров, подпорных стен, лестниц, размытых потоками воды откосов, ремонта и прочистки системы ливневой канализации, восстановления зелёных насаждений. В настоящее время решается вопрос о выделении денежных средств на проведение аварийно-восстановительных работ. Глава города поставил специалистам задачу расставить приоритеты и приступить к работам.

Наиболее пострадавшие объекты городской инфраструктуры мэр распорядился отремонтировать капитально. Так, планируется реконструкция улицы Набережной, Давыдова, Цимлянской, Магнитогорской и других. Необходим капитальный ремонт 7 подпорных стен, восстановление откосов по улице Маковского и Магнитогорской, ремонт кровель многоквартирных домов.

Напомним, что во Владивостоке ведётся ликвидация последствий стихии, обрушившейся на Владивосток. Менее чем за двое суток в городе выпало более месячной нормы осадков. Бригады муниципального предприятия «Дороги Владивостока» продолжают очищать проезжую часть и тротуары от наносов грунта. Более 1 500 м3 земли и камней уже вывезено с территории города.

16:18, 22.07.2014 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Стихия нанесла Владивостоку ущерб в 200 миллионов рублей

find here 30.12.2019, 22:12

I simply want to mention I am just newbie to blogging and site-building and certainly enjoyed you're web blog. Likely I’m likely to bookmark your blog post . You amazingly come with perfect well written articles. Kudos for revealing your webpage.

Dell Rauner 13.01.2020, 08:33

Having read this I believed it was rather enlightening. I appreciate you spending some time and energy to put this article together. I once again find myself spending way too much time both reading and posting comments. But so what, it was still worth it!

Gwen Laviola 14.01.2020, 01:52

There's definately a great deal to learn about this topic. I really like all the points you've made.

CrowdforApps 15.01.2020, 09:53

You're so awesome! I don't suppose I've truly read a single thing like that before. So nice to find another person with a few genuine thoughts on this subject matter. Seriously... thanks for starting this up. This website is one thing that's needed on the web, someone with some originality.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 10:36

Hi! I could have sworn I’ve been to this web site before but after browsing through many of the articles I realized it’s new to me. Anyhow, I’m certainly pleased I stumbled upon it and I’ll be book-marking it and checking back frequently.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:37

Hi, I do believe this is a great blog. I stumbledupon it 😉 I'm going to return yet again since i have bookmarked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to guide other people.

achat fichier email 05.03.2020, 08:28

Everything is very open with a clear explanation of the challenges. It was really informative. Your site is extremely helpful. Thank you for sharing!

Brianna Chalita 06.03.2020, 13:49

I’m amazed, I have to admit. Rarely do I encounter a blog that’s both educative and amusing, and let me tell you, you've hit the nail on the head. The issue is an issue that too few folks are speaking intelligently about. Now i'm very happy I found this in my search for something regarding this.

achat base de données b2b 07.03.2020, 02:07

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Cheers.

Ileana Shellenbarger 08.03.2020, 07:23

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Thank you!

Get the facts 10.03.2020, 22:22

I simply want to say I am beginner to blogging and actually enjoyed your web site. Most likely I’m planning to bookmark your site . You definitely come with beneficial posts. Many thanks for revealing your web-site.

GoFounders New Zealand 13.03.2020, 11:22

Having read this I thought it was extremely enlightening. I appreciate you finding the time and energy to put this short article together. I once again find myself spending a lot of time both reading and posting comments. But so what, it was still worthwhile.

bare 15.03.2020, 08:59

You are so interesting! I do not suppose I've truly read through a single thing like this before. So great to find somebody with a few unique thoughts on this subject matter. Really... many thanks for starting this up. This web site is something that is needed on the web, someone with some originality.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS