Фоторадары на Золотом мосту за четыре дня зафиксировали нарушений почти на миллион рублей

Фоторадарные комплексы измерения скорости транспортных средств «КОРДОН», установленные на мосту через бухту Золотой Рог во Владивостоке, с 22 по 25 августа зафиксировали сотни нарушений. В итоге за нарушение ПДД на водителей наложено штрафов на сумму 870 тысяч рублей.

Напомним, что фоторадары на мосту установили еще несколько месяцев назад. Но они действовали лишь в тестовом режиме.

В настоящее время фоторадары работают комплексно и охватывают все полосы в обоих направлениях. Напомним, что максимальная скорость автотранспорта при движении на мосту через бухту Золотой Рог не должна превышать 60 км/ч.

Фоторадарный комплекс «КОРДОН» предназначен для автоматического выявления нарушений скоростного режима с возможностью передачи данных на сервер центрального поста по цифровым каналам связи. Специальный датчик в составе комплекса автоматически измеряет скорость и распознает номера всех ТС в зоне контроля.

Отметим, что данным департамента по координации правоохранительной деятельности, с начала момента ввода «КОРДОНов» в эксплуатацию, количество «лихачей» на мосту значительно снизилось: «Количество нарушений сильно упало в рекордные сроки. Если 22 и 23 августа было зафиксировано по 3 тысячи нарушений за день, то 26 августа – всего 140».

17:42, 28.08.2014 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Фоторадары на Золотом мосту за четыре дня зафиксировали нарушений почти на миллион рублей

use this link 31.12.2019, 04:32

I just want to say I'm all new to weblog and actually savored this web page. Probably I’m planning to bookmark your blog . You actually have terrific articles and reviews. Thanks for revealing your web page.

CrowdforApps 15.01.2020, 06:47

I could not resist commenting. Very well written.

CrowdforThink 15.01.2020, 11:00

You are so cool! I don't think I've read a single thing like that before. So wonderful to find another person with a few original thoughts on this issue. Really... many thanks for starting this up. This website is one thing that's needed on the internet, someone with a little originality.

Vania Plymel 15.01.2020, 20:06

Good web site you have got here... It’s hard to find quality writing like yours these days. I truly appreciate individuals like you! Take care!!

Keven Whitesel 16.01.2020, 02:04

An impressive share! I've just forwarded this onto a friend who was conducting a little research on this. And he actually bought me breakfast because I stumbled upon it for him... lol. So allow me to reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending time to discuss this subject here on your blog.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:50

Howdy! I could have sworn I’ve been to this website before but after going through many of the posts I realized it’s new to me. Anyhow, I’m definitely happy I found it and I’ll be book-marking it and checking back frequently!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:11

bookmarked!!, I love your site.

Mozella Hafen 08.03.2020, 23:11

Great site you have here... It’s difficult to find quality writing like yours nowadays. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

you could try here 10.03.2020, 09:43

I simply want to say I am just beginner to blogs and actually loved your page. Likely I’m planning to bookmark your blog . You certainly come with exceptional stories. Kudos for sharing your blog site.

bare 15.03.2020, 13:43

Aw, this was an incredibly nice post. Spending some time and actual effort to make a really good article… but what can I say… I procrastinate a lot and never seem to get nearly anything done.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS