В одной из школ Владивостока произошел пожар

Во Владивостоке в школе №83, которая расположена в районе Снеговой Пади произошел пожар. Учеников и работников учреждения эвакуировали.

На место происшествия была направлена следственно-оперативная группа. Прибывшие на место ЧП полицейские организовали оцепление прилегающей территории. Выставлены дополнительные посты ДПС.

Сотрудники МЧС приступили к тушению пожара.

По предварительным данным, площадь пожара составляет 3 кв. м. Школа №83 открылась в ноябре 2013 года. Четырехэтажное здание рассчитано на 825 учебных мест в одну смену.

17:04, 26.09.2014 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → В одной из школ Владивостока произошел пожар

More hints 31.12.2019, 00:32

I just want to say I'm very new to weblog and truly enjoyed your website. Very likely I’m planning to bookmark your site . You absolutely have incredible writings. Thanks a bunch for sharing with us your web-site.

Kelley Csubak 14.01.2020, 01:52

Saved as a favorite, I like your blog.

Tory Hoenig 15.01.2020, 20:23

Good web site you have here... It’s difficult to find good quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate individuals like you! Take care!!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 06:43

I used to be able to find good advice from your blog articles.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:10

Greetings! Very useful advice in this particular article! It's the little changes that produce the largest changes. Many thanks for sharing!

fichier qualifié 05.03.2020, 06:47

You have made some good points there. I checked on the web for more info about the issue and found most people will go along with your views on this website.

Rickey Brodnax 06.03.2020, 18:41

That is a good tip especially to those fresh to the blogosphere. Simple but very accurate information… Appreciate your sharing this one. A must read post!

achat fichier email 06.03.2020, 22:45

Everything is very open with a really clear clarification of the challenges. It was definitely informative. Your website is extremely helpful. Thanks for sharing.

Shonda Liddiard 08.03.2020, 16:19

This is a good tip particularly to those fresh to the blogosphere. Simple but very accurate info… Thank you for sharing this one. A must read post!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS