«Адмирал» уступил минскому «Динамо» на выезде

В среду, 29 октября, владивостокский ХК «Адмирал» уступил в Минске местному «Динамо» — игра закончилась со счетом 0:1.

В стартовом периоде хозяева играли сумбурно, совершали много ошибок и «заработали» 3 удаления, которые «моряки», к счастью для минчан, не смогли реализовать.

Во втором периоде пришел черед «Адмирала» играть в меньшинстве — форвард «Адмирала» Александр Нестеров грубо атаковал у борта нападающего минчан Артема Демкова и тот получил серьезную травму. Нарушитель также покинул лед, схлопотав удаление до конца игры.

В середине периода две минуты получил Коларж, но приморцы вновь выстояли, бесстрашно бросаясь под шайбу. Концовка периода осталась за гостями. Отличные моменты были у Лисина и Угарова, опасно бросали Бергфорс и Ушенин, но голкипер «Динамо» Ларс Хауген, так же не намеревался пропускать в этот вечер.

Развязка в этом матче наступила за пять минут до конца третьего периода. Победная шайба на счету Райана Веске. Ни замена вратаря в конце встречи, ни большинство за полминуты до окончания не смогли помочь владивостокцам перевести игру в овертайм.

Следующую встречу «Адмирал» проведет 31 октября в Загребе против «Медвешчака».

09:53, 30.10.2014 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → «Адмирал» уступил минскому «Динамо» на выезде

go to this site 31.12.2019, 07:43

I just want to say I am just newbie to blogging and truly enjoyed your page. Probably I’m going to bookmark your site . You really have incredible well written articles. Kudos for sharing your web page.

Wayne Coccoli 14.01.2020, 05:39

Good info. Lucky me I recently found your website by chance (stumbleupon). I have book marked it for later.

Love Irrigation 14.01.2020, 11:01

I must thank you for the efforts you have put in writing this website. I'm hoping to view the same high-grade blog posts by you in the future as well. In truth, your creative writing abilities has encouraged me to get my very own site now 😉

CrowdforApps 15.01.2020, 09:53

Oh my goodness! Impressive article dude! Thanks, However I am experiencing issues with your RSS. I don’t understand why I am unable to join it. Is there anybody else getting the same RSS problems? Anyone who knows the answer can you kindly respond? Thanks.

CrowdforThink 15.01.2020, 10:27

Aw, this was a very nice post. Taking the time and actual effort to generate a superb article… but what can I say… I hesitate a lot and never manage to get nearly anything done.

Kimbery Burridge 15.01.2020, 22:50

Hello there! This post could not be written any better! Going through this article reminds me of my previous roommate! He always kept talking about this. I most certainly will forward this article to him. Pretty sure he'll have a good read. Many thanks for sharing!

hop over to this website 18.01.2020, 02:02

I simply want to tell you that I am just new to blogging and seriously savored your web site. More than likely I’m planning to bookmark your site . You amazingly come with great posts. Thanks a bunch for revealing your web-site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 12:35

Greetings! Very helpful advice in this particular article! It's the little changes that produce the most important changes. Thanks a lot for sharing!

achat base de données b2c 05.03.2020, 15:49

Very good write-up. I absolutely appreciate this website. Keep it up!

Loren Enderle 06.03.2020, 11:26

This is a topic that's close to my heart... Cheers! Where are your contact details though?

Stevie Frady 09.03.2020, 12:36

It’s nearly impossible to find well-informed people for this topic, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS