В Приморье раскрыто заказное убийство 11-летней давности

В Приморье завершено расследование заказного убийства, которое произошло 11 лет назад в Уссурийске.

В октябре 2003 года 37-летний предприниматель организовал убийство своего конкурента 1966 г.р., который инициировал судебные разбирательства, связанные с правом на аренду земельных участков. 

Непосредственным исполнителем стал 23-летний знакомый злоумышленника. Он выбрал удобный момент и 7 раз выстрелил из пистолета в голову потерпевшего. Второй соучастник ждал его в автомобиле, на котором после убийства оба скрылись.

В зависимости от роли каждого они обвиняются в совершении преступления, предусмотренного ч. 3, 5 ст. 33, ч. 1 ст. 105 УК РФ (организация убийства, пособничество в убийстве).

Исполнитель в настоящий момент не пойман. Киллер находится в бегах и объявлен в розыск.

11:44, 19.11.2014 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Криминал → В Приморье раскрыто заказное убийство 11-летней давности

useful source 31.12.2019, 07:37

I simply want to tell you that I am just all new to blogs and certainly loved you're page. Probably I’m want to bookmark your website . You definitely have exceptional well written articles. Many thanks for revealing your blog site.

Thomasine Oinonen 13.01.2020, 09:04

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this article and the rest of the website is very good.

Love Irrigation 14.01.2020, 11:20

I want to to thank you for this good read!! I certainly enjoyed every little bit of it. I have got you saved as a favorite to look at new things you post…

Horacio Sikkema 15.01.2020, 21:41

Having read this I thought it was really enlightening. I appreciate you finding the time and effort to put this informative article together. I once again find myself spending a lot of time both reading and leaving comments. But so what, it was still worth it.

achat fichier email 07.03.2020, 01:56

When I initially commented I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on whenever a comment is added I recieve four emails with the exact same comment. There has to be an easy method you can remove me from that service? Kudos.

Esteban Siggins 08.03.2020, 18:14

This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Thank you.

you can look here 10.03.2020, 04:00

I simply want to mention I am very new to blogs and certainly liked you're blog site. Very likely I’m going to bookmark your website . You definitely have fabulous posts. Thanks a lot for revealing your blog.

GoFounders UK 13.03.2020, 09:52

That is a very good tip especially to those fresh to the blogosphere. Simple but very accurate information… Thank you for sharing this one. A must read post!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS