Владивостокский агент оператора «Пегас Туристик» приостановил деятельность

В среду, 14 января, ООО «Рубикон», агент российского туроператора «Пегас Туристик», уведомило клиентов о приостановке своей деятельности и невозможности исполнения своих обязательств по договорам «О реализации туристского продукта».

Закрылись офисы по следующим адресам: ул. Спортивная, 5, Народный пр-т, 11б, Уборевича, 5а, Русская, 86, Калинина, 277, пр-т 100-летия Владивостока, 57д.

В сообщении ООО «Рубикон» говорится, что согласно действующему законодательству, ответственность за неисполнение обязательств лежит на ООО «Пегас Владивосток». 

Для реализации условий договора клиентам компании необходимо обратиться с претензией в офис туроператора на Нижнепортовой, 1, офис 310, телефоны: (423) 230-16-86, 249-77-28, 249-51-86, 230-16-76, 230-11-85, 249-11-64. На сегодняшний день уже приняты заявления от 17 пострадавших туристов от действий ООО «Рубикон».

В компании «Пегас Владивосток» в свою очередь сообщили, что турагентство «Рубикон» не является, и никогда не являлось представителем PEGAS Touristik. «ООО «Рубикон» – это обычное турагентство, реализующие конечным потребителям туры разных туроператоров, в том числе и PEGAS Touristik. Однако бронирование туров туроператора еще не делает агентство его представителем, так как любой крупный туроператор сотрудничает с десятками тысяч туристических агентств», — подчеркивают в «Пегас Владивосток».

Специалисты уточнили: туроператор PEGAS Touristik продолжает свою деятельность, и данный инцидент никак не повлияет его работу.

Напомним, в августе 2014 года о приостановке деятельности заявил и туроператор «Авиачартер-ДВ».

10:05, 15.01.2015 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Владивостокский агент оператора «Пегас Туристик» приостановил деятельность

view publisher site 30.12.2019, 22:17

I simply want to say I'm all new to blogging and really savored you're blog site. Probably I’m planning to bookmark your website . You really come with great well written articles. Kudos for sharing with us your web-site.

Vincent Merten 13.01.2020, 07:48

Spot on with this write-up, I really feel this website needs a lot more attention. I’ll probably be returning to see more, thanks for the info!

Love Irrigation 14.01.2020, 10:08

I’m impressed, I have to admit. Rarely do I encounter a blog that’s equally educative and engaging, and let me tell you, you have hit the nail on the head. The issue is something which too few folks are speaking intelligently about. I am very happy I came across this in my search for something concerning this.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 10:16

It’s hard to come by educated people on this topic, however, you sound like you know what you’re talking about! Thanks

healthy fresh recipes 04.03.2020, 21:19

Hi! I could have sworn I’ve visited this website before but after browsing through some of the posts I realized it’s new to me. Regardless, I’m definitely pleased I discovered it and I’ll be book-marking it and checking back often.

achat base de données b2c 05.03.2020, 12:54

Hey there! I just would like to give you a big thumbs up for the great info you have right here on this post. I will be coming back to your website for more soon.

Gilma Sipe 06.03.2020, 13:09

An outstanding share! I have just forwarded this onto a colleague who has been conducting a little research on this. And he in fact bought me dinner due to the fact that I found it for him... lol. So let me reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending the time to talk about this issue here on your site.

achat base de données b2b 07.03.2020, 02:42

An impressive share! I've just forwarded this onto a friend who has been conducting a little research on this. And he in fact bought me breakfast simply because I found it for him... lol. So let me reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to discuss this subject here on your blog.

Harris Wykes 08.03.2020, 12:09

I used to be able to find good advice from your content.

address 10.03.2020, 07:09

I simply want to mention I am just very new to blogs and honestly loved your web page. Very likely I’m likely to bookmark your website . You amazingly come with fantastic well written articles. Appreciate it for sharing your web page.

bare 15.03.2020, 09:15

Great post! We are linking to this particularly great article on our site. Keep up the great writing.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS