Во Владивостоке сотрудникам полиции пришлось стрелять, чтобы остановить «Чайзер»

В понедельник, 26 января, около 21:10 сотрудники ДПС, дежурившие в Первореченском районе Владивостока, заметили автомобиль Toyota Chaser, двигающийся с нарушениями ПДД.

На требование полицейских остановиться водитель «Тойоты» не отреагировал и, увеличив скорость, продолжил движение.

Стражи порядка бросились в погоню, требуя через громкоговоритель от водителя незамедлительно остановиться.

Экстремальное вождение создавало реальную угрозу жизни и здоровью других участников дорожного движения. Полицейские произвели предупредительный выстрел в воздух. Нарушитель не отреагировал и, увеличив скорость, попытался уйти от преследования. Автомобиль правонарушителя был остановлен только после того, как сотрудники ГИБДД выстрелили по колесам.

Как сообщает пресс-служба УМВД, за рулем иномарки находился 27-летний молодой человек с явными признаками алкогольного опьянения. Документов на право управления транспортным средством у него не оказалось. Мужчина направлен в медучреждение для освидетельствования. 

Транспортное средство направлено на стоянку временного задержания. Устанавливаются обстоятельства происшествия. Нарушитель будет привлечен к ответственности согласно действующему законодательству.

09:00, 27.01.2015 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Во Владивостоке сотрудникам полиции пришлось стрелять, чтобы остановить «Чайзер»

see post 31.12.2019, 01:07

I simply want to say I'm newbie to blogs and definitely enjoyed this web-site. Probably I’m going to bookmark your site . You really come with fantastic well written articles. Regards for revealing your blog site.

Love Irrigation 14.01.2020, 10:03

I couldn’t resist commenting. Exceptionally well written.

CrowdforApps 15.01.2020, 07:53

Good info. Lucky me I found your blog by accident (stumbleupon). I've book-marked it for later!

CrowdforThink 15.01.2020, 12:49

This website was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me. Cheers!

Lily Poorte 15.01.2020, 23:51

Hi there! I could have sworn I’ve been to this site before but after going through a few of the posts I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m definitely happy I stumbled upon it and I’ll be bookmarking it and checking back often!

you could try here 18.01.2020, 00:48

I simply want to tell you that I am just very new to blogs and absolutely liked your website. Almost certainly I’m planning to bookmark your site . You actually have beneficial writings. Regards for sharing with us your web-site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:31

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this article and also the rest of the website is also really good.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:16

Can I simply say what a comfort to discover a person that truly understands what they're talking about on the web. You definitely know how to bring an issue to light and make it important. A lot more people need to read this and understand this side of your story. I was surprised you are not more popular because you definitely have the gift.

achat fichier email 05.03.2020, 11:23

An intriguing discussion is worth comment. I do believe that you ought to publish more on this subject matter, it might not be a taboo subject but typically people don't speak about these topics. To the next! Many thanks!

Tim Detrick 06.03.2020, 18:36

This site truly has all the information I wanted concerning this subject and didn’t know who to ask.

achat base de données b2b 07.03.2020, 00:13

Good post. I learn something new and challenging on blogs I stumbleupon every day. It's always helpful to read through articles from other authors and use a little something from other web sites.

Shantae Fundis 09.03.2020, 12:54

Very good article. I will be experiencing some of these issues as well...

hop over to these guys 10.03.2020, 23:35

I just want to say I'm new to blogging and site-building and truly enjoyed you're web-site. More than likely I’m planning to bookmark your site . You absolutely have beneficial writings. Appreciate it for revealing your web-site.

Onpassive Spain 13.03.2020, 11:41

Howdy! I could have sworn I’ve been to this blog before but after looking at many of the posts I realized it’s new to me. Anyhow, I’m definitely happy I stumbled upon it and I’ll be book-marking it and checking back often!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS