На вокзале Владивостока 18-летняя девушка покончила с собой

Вечером в воскресенье, 15 марта, в центре Владивостока на железнодорожных путях была обнаружено тело 18-летней девушки. На её теле были обнаружены повреждения в области головы, характерные для падения с высоты.

Тело погибшей было найдено на территории посадочной платформы №4 вокзала Владивостока, под виадуком. Сотрудники Владивостокского линейного отдела на транспорте УТ МВД России установили личность погибшей — ею оказалась жительница Владивостока 1996 года рождения, учившаяся в одном из ВУЗов города.

По данному факту проводится процессуальная проверка по признакам преступления, предусмотренного ст.110 УК РФ (Доведение до самоубийства). 

Сейчас правоохранительные органы выясняют обстоятельства гибели девушки. По результатам процессуальной проверки будет вынесено процессуальное решение.

14:50, 16.03.2015 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → На вокзале Владивостока 18-летняя девушка покончила с собой

pop over to this website 31.12.2019, 03:06

I simply want to tell you that I am just all new to blogs and really liked this web page. Very likely I’m want to bookmark your website . You amazingly come with awesome articles. Regards for sharing with us your blog.

Love Irrigation 14.01.2020, 11:02

Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this article and the rest of the site is also very good.

Pasquale Yeisley 15.01.2020, 20:03

I love reading a post that can make people think. Also, many thanks for permitting me to comment.

my response 18.01.2020, 03:11

I simply want to tell you that I am just very new to blogs and honestly enjoyed you're web blog. Likely I’m want to bookmark your site . You absolutely have outstanding articles and reviews. Thanks a bunch for sharing your webpage.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:22

Greetings! Very useful advice in this particular article! It is the little changes which will make the largest changes. Many thanks for sharing!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 23:43

Nice post. I learn something totally new and challenging on sites I stumbleupon on a daily basis. It's always interesting to read content from other authors and practice a little something from other websites.

achat fichier email 05.03.2020, 15:57

Very good info. Lucky me I ran across your site by accident (stumbleupon). I have saved it for later!

Kena Mazon 06.03.2020, 16:27

Excellent web site you have here... It’s difficult to find good quality writing like yours these days. I truly appreciate individuals like you! Take care!!

Adela Attig 08.03.2020, 14:55

Aw, this was a very good post. Taking a few minutes and actual effort to generate a top notch article… but what can I say… I hesitate a lot and never seem to get nearly anything done.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS