Во Владивостоке открыта объездная дорога с Варяга до Зари

Во вторник, 30 июня, после реконструкции во Владивостоке был открыта объездная дорога с Варяга до Зари. Новая трасса берет начало от дома №96 на улице Русской и выходить к дому №125 по ул. Лесной и дальше на основную трассу в районе Зари.

В планах городских властей вывести в следующем году вывести транспорт с Лесного квартала на эту же дорогу.

Восстановленный участок дороги по плану мэрии должен поспособствовать разгрузке улицы Русской, которая является одной из самых загруженных на сегодняшний день в городе.

10:30, 01.07.2015 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Во Владивостоке открыта объездная дорога с Варяга до Зари

read the full info here 31.12.2019, 02:17

I just want to say I'm all new to weblog and actually enjoyed this web blog. More than likely I’m planning to bookmark your website . You certainly come with beneficial article content. Kudos for sharing your web page.

Love Irrigation 14.01.2020, 08:35

The next time I read a blog, I hope that it does not fail me just as much as this one. I mean, Yes, it was my choice to read through, but I truly thought you would probably have something useful to say. All I hear is a bunch of complaining about something that you could fix if you were not too busy seeking attention.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 10:44

I wanted to thank you for this wonderful read!! I certainly enjoyed every bit of it. I have got you bookmarked to look at new things you post…

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:08

Great web site you have here... It’s hard to find good quality writing like yours nowadays. I truly appreciate individuals like you! Take care!!

achat base de données b2c 05.03.2020, 14:25

Pretty! This has been an incredibly wonderful post. Many thanks for supplying this information.

Shanna Bacich 06.03.2020, 15:41

Right here is the right blog for anyone who hopes to find out about this topic. You understand a whole lot its almost tough to argue with you (not that I actually would want to…HaHa). You certainly put a brand new spin on a topic that has been discussed for many years. Wonderful stuff, just great.

Herbert Desamito 08.03.2020, 20:29

You are so cool! I don't think I've truly read a single thing like this before. So great to find somebody with some unique thoughts on this topic. Really... thank you for starting this up. This site is one thing that is required on the internet, someone with a bit of originality.

Clicking Here 11.03.2020, 00:57

I simply want to say I am just all new to weblog and certainly enjoyed your web site. Very likely I’m going to bookmark your blog post . You absolutely have tremendous stories. Many thanks for sharing your web page.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS