Во Владивостоке строительная фирма уклонилась от выплаты налогов на сумму свыше 29 млн рублей

Во Владивостоке выявлено предприятие, уклонившееся от выплаты налогов на сумму свыше 29 миллионов рублей.

Фирма, занимавшаяся производством строительно-монтажных работ, также не выполнила обязанности налогового агента в размере более 4 миллионов рублей. Как сообщает пресс-служба УМВД РФ по ПК, соответствующие факты были задокументированы сотрудниками полиции.

С 2011 по 2013 год руководитель предприятия, используя свое служебное положение, внес заведомо ложные сведения в декларации и предоставил недостоверные сведения в налоговые органы, а также не исполнил обязанности налогового агента по перечислению НДФЛ в соответствующий бюджет. 

В настоящее время по указанным материалам Следственным управлением Следственного комитета России по Приморскому краю возбуждено уголовное дело по признакам состава преступления, предусмотренного «б» ч.2 «б»ст.199 и ч.1 ст.199.1 УК «Уклонение от уплаты налогов» и «Неисполнение обязанностей налогового агента».

10:45, 21.07.2015 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Во Владивостоке строительная фирма уклонилась от выплаты налогов на сумму свыше 29 млн рублей

explanation 30.12.2019, 22:39

I simply want to tell you that I'm beginner to blogging and seriously loved you're blog. Likely I’m want to bookmark your site . You really have exceptional articles and reviews. Thanks a bunch for sharing with us your website page.

Oren Lukman 13.01.2020, 09:10

Greetings! Very helpful advice within this post! It is the little changes that produce the greatest changes. Many thanks for sharing!

CrowdforApps 15.01.2020, 08:38

I absolutely love your website... Great colors & theme. Did you develop this site yourself? Please reply back as I’m hoping to create my very own blog and would like to learn where you got this from or just what the theme is called. Thank you.

CrowdforThink 15.01.2020, 12:00

I seriously love your site... Excellent colors & theme. Did you create this site yourself? Please reply back as I’m planning to create my very own site and would love to learn where you got this from or exactly what the theme is named. Thanks!

Yuriko Cabatu 15.01.2020, 23:13

There is certainly a great deal to learn about this topic. I love all the points you made.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:54

Great blog you've got here... It’s difficult to find high-quality writing like yours nowadays. I honestly appreciate people like you! Take care!!

achat base de données b2c 05.03.2020, 06:40

I seriously love your site... Excellent colors & theme. Did you build this amazing site yourself? Please reply back as I’m attempting to create my own personal website and would like to find out where you got this from or just what the theme is called. Thanks!

Fausto Louck 08.03.2020, 13:05

Aw, this was an incredibly nice post. Finding the time and actual effort to create a good article… but what can I say… I procrastinate a lot and never manage to get nearly anything done.

i thought about this 10.03.2020, 23:45

I just want to tell you that I am just very new to blogging and site-building and truly loved you're page. Very likely I’m want to bookmark your blog post . You really come with outstanding writings. Thanks a bunch for revealing your blog.

GoFounders UK 13.03.2020, 08:05

You're so interesting! I do not think I have read a single thing like this before. So nice to discover another person with some original thoughts on this subject. Seriously... thanks for starting this up. This web site is one thing that is needed on the internet, someone with a bit of originality.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS