Синоптики: дождливая погода в Приморье может сохранится до конца августа

Начальник Примгидромета Борис Кубай сообщил, что дождливая погода в Приморском крае задержится до конца августа. По его словам, это связано с высотным вихрем, который расположился на Приморьем, он подпитается тайфуном и снова может зависнуть над Владивостоком, снабжая регион осадками, как минимум, до конца августа.

Начальник Примгидромета также уточнил, что тайфун «Гони», который движется на Приморье ослабеет. «Гони» оказался в зоне влияния охотоморского антициклона с востока, а с запада — того самого высотного вихря, который столь длительное время господствовал над нашим регионом. Именно они указывают тайфуну путь на Владивосток. Сочетание таких мощных факторов, как охотоморский холод над Японским морем и шероховатая поверхность территории Приморского края будут охлаждать пыл тайфуна. За последние сутки атмосферное давление в его центре выросло на 40 гПа, а, выйдя на побережье, он может приобрести еще 15–20 гПа, ускоренно деградируя», — пояснил Кубай.

Тем не менее синоптики подчеркивают, что тайфун принесет с собой много влаги, поэтому в Приморье ожидаются продолжительные дожди различной интенсивности. Дождь в краевоом центре начался около 8 утра, к 22 часам с подходом циклонического вихря интенсивность осадков усилится. Прекращения осадков синоптики ожидают в четверг во второй половине дня.

Первый удар тропического шторма придется на юг Приморского края. В зоне влияния тайфуна окажутся Владивостокский, Находкинский, Партизанский, Артемовский, Уссурийский, Дальнегорский городские округа, ЗАТО Фокино, ЗАТО Большой Камень, Шкотовский, Надеждинский, Лазовский, Хасанский, Ханкайский, Пограничный, Октябрьский, Хорольский, Спасский, Чугуевский, Анучинский, Яковлевский, Кавалеровский, Ольгинский муниципальные районы. Спасательные службы края находятся в состоянии повышенной готовности.

13:05, 26.08.2015 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Синоптики: дождливая погода в Приморье может сохранится до конца августа

sexy 06.03.2020, 00:36

Spot on with this write-up, I truly think this website needs far more attention. I’ll probably be returning to read more, thanks for the advice.

MOBILTELEFON RECYCLING 06.03.2020, 04:18

Great post. I'm going through a few of these issues as well...

Malvina Lucken 06.03.2020, 10:23

This is a topic that is close to my heart... Many thanks! Exactly where are your contact details though?

achat base de données b2c 07.03.2020, 01:56

Spot on with this write-up, I seriously believe this site needs much more attention. I’ll probably be returning to see more, thanks for the information.

hyip monitors 08.03.2020, 06:12

There's definately a lot to know about this subject. I love all of the points you have made.

Leonard Volkman 08.03.2020, 20:02

I want to to thank you for this very good read!! I absolutely enjoyed every little bit of it. I have you saved as a favorite to look at new stuff you post…

visual pl/sql analysis 09.03.2020, 20:37

Everything is very open with a very clear explanation of the challenges. It was definitely informative. Your website is extremely helpful. Thanks for sharing.

plasterboard 09.03.2020, 23:16

I'm pretty pleased to discover this web site. I wanted to thank you for your time due to this wonderful read!! I definitely savored every part of it and I have you book marked to look at new information on your web site.

podcast host 10.03.2020, 04:53

Aw, this was an extremely nice post. Finding the time and actual effort to generate a good article… but what can I say… I hesitate a lot and don't manage to get nearly anything done.

check here 11.03.2020, 01:10

I just want to say I'm beginner to weblog and definitely enjoyed your web-site. Likely I’m likely to bookmark your blog . You certainly come with awesome articles. Thanks a lot for revealing your web site.

toronto custom gates 12.03.2020, 07:17

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Thanks a lot.

Notariat in Londra 12.03.2020, 10:16

Spot on with this write-up, I seriously believe that this web site needs much more attention. I’ll probably be back again to see more, thanks for the advice!

Notary Uxbridge 12.03.2020, 17:47

It’s difficult to find experienced people about this topic, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks

Onpassive Sweden 13.03.2020, 09:49

Hi there! I simply would like to offer you a big thumbs up for your great information you have got right here on this post. I am returning to your website for more soon.

MINI Malaysia 13.03.2020, 13:21

This site was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me. Many thanks!

Darius Hutchingson 13.03.2020, 17:23

Great article! We are linking to this particularly great article on our website. Keep up the good writing.

powerball site 13.03.2020, 21:31

I like reading an article that will make men and women think. Also, many thanks for allowing me to comment.

d link customer 14.03.2020, 02:12

Nice post. I learn something new and challenging on sites I stumbleupon every day. It will always be exciting to read articles from other writers and practice a little something from their websites.

best chicken recipes 14.03.2020, 04:47

Excellent article. I definitely love this site. Keep writing!

free guest posts 14.03.2020, 07:04

I truly love your blog... Great colors & theme. Did you build this site yourself? Please reply back as I’m planning to create my very own site and want to learn where you got this from or exactly what the theme is called. Cheers!

interactive website design 14.03.2020, 11:25

I blog quite often and I seriously appreciate your information. The article has truly peaked my interest. I will book mark your website and keep checking for new information about once a week. I opted in for your RSS feed too.

Netflix 14.03.2020, 21:42

Excellent web site you have here... It’s difficult to find excellent writing like yours these days. I truly appreciate people like you! Take care!!

bare 15.03.2020, 06:26

You are so interesting! I do not think I have read through something like this before. So great to find somebody with a few original thoughts on this issue. Really... many thanks for starting this up. This site is one thing that is needed on the web, someone with some originality.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS