Покупка б/у автомобиля

Как купить подержанную машину и не ошибиться с выбором? Как правильно подойти к процессу выбора? Какая машина лучше? Конечно, все зависит от того, на какой бюджет вы ориентируетесь. Но существует и несколько универсальных правил. Они связаны, в основном, с техническим состоянием машины.

Итак, первое, — это осмотр автомобиля. Не стоит уделять слишком пристальное внимание цвету приборной панели, сидений и прочим мелочам. В подержанном авто это далеко не самое главное. Несмотря на широкий выбор на рынке б/у автомобилей, это все-таки не официальный автодилер и получить в точности такую машину как вы хотите, едва ли получиться. Так что настройтесь на то, что оттенок цвета кузова вам не так важен, как его техническое состояние. Осмотр машины начинаем именно с кузова. Очень важно, чтобы машина не была битой, так как ремонт может быть осуществлен некачественно, а нарушенная геометрия автомобиля приведет к ряду дополнительных проблем и поломок.

Второе — это проверка выключенного и работающего двигателя. Даже свежезалитое масло может свидетельствовать о попытке маскировки каких-то неисправностей. Прислушайтесь к работе двигателя, звук должен быть ровным, без подозрительных стуков. Обороты должны быть ровными и не должны плавать. Обязательно проверьте работу выхлопной системы, на месте, без дополнительных инструментов, это делается так: заведите двигатель и закройте отверстие выхлопной трубы, двигатель должен заглохнуть. Обратите внимание на то, как накачаны колеса, если одно колесо перекачено, а другое чуть приспущено, то это может свидетельствовать о том, что при движении машину чуть ведет в сторону, а такой способ маскирует эту неисправность. При движении передачи должны переключаться плавно и легко, неисправности в коробке дорого исправлять.

Очень широкий спектр предложений – машины средней стоимости. Это и рено логан, и опель вектра, и фольксваген поло. Такие машины редко покупаются любителями полихачить, так что риск попасть на совсем уж убитую не очень большой. Да и выбор велик. В одной ценовой категории достаточно много 3-6 летних машин в хорошем состоянии. Выбирая б/у машину не прельщайтесь экзотическими моделями и марками. Покупая любую машину, всегда стоит иметь ввиду, что вы будете с ней делать, когда придет время покупки следующей. Тот же opel astra вы легко потом продадите по приемлемой цене, а вот что делать со спортивной машиной 91-го года выпуска? Только отдавать за бесценок или сдавать в утиль

16:17, 16.09.2015 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Публикации → Покупка б/у автомобиля

Best egusi soup in La 25.02.2020, 18:08

Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this post plus the rest of the site is also really good.

Junk Removal Companies in Raleigh NC 25.02.2020, 21:30

I was able to find good info from your blog articles.

Fayetteville NC 25.02.2020, 23:29

Good day! I simply want to give you a huge thumbs up for your excellent info you have got right here on this post. I'll be returning to your site for more soon.

King Weekly Sentinel 26.02.2020, 01:48

This is a topic that is near to my heart... Best wishes! Exactly where can I find the contact details for questions?

Rain GO NC 26.02.2020, 06:25

Your style is unique compared to other people I have read stuff from. Thanks for posting when you've got the opportunity, Guess I will just bookmark this web site.

Abbruch Abbruch 26.02.2020, 07:52

After looking at a number of the articles on your site, I really appreciate your way of blogging. I book marked it to my bookmark website list and will be checking back in the near future. Please visit my web site too and tell me your opinion.

carpet cleaning companies fayetteville nc 26.02.2020, 21:52

Your style is really unique compared to other people I have read stuff from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I will just bookmark this page.

Locksmith article 26.02.2020, 23:41

After I initially left a comment I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on every time a comment is added I receive 4 emails with the same comment. There has to be an easy method you can remove me from that service? Kudos.

Boxing results 27.02.2020, 06:02

I’m amazed, I must say. Rarely do I come across a blog that’s both equally educative and entertaining, and let me tell you, you have hit the nail on the head. The issue is something that not enough people are speaking intelligently about. Now i'm very happy I came across this during my hunt for something concerning this.

Web Designing Course in Delhi 27.02.2020, 19:56

Nice post. I learn something new and challenging on sites I stumbleupon every day. It will always be interesting to read through content from other authors and practice a little something from other web sites.

Ahmed Joktan 28.02.2020, 06:16

You've made some good points there. I checked on the net for more info about the issue and found most people will go along with your views on this web site.

scammer 29.02.2020, 03:59

Greetings, I do believe your site could possibly be having internet browser compatibility issues. When I look at your website in Safari, it looks fine but when opening in I.E., it's got some overlapping issues. I simply wanted to give you a quick heads up! Apart from that, wonderful website!

post ad free 29.02.2020, 06:08

Pretty! This was a really wonderful article. Thank you for providing these details.

Hard Cover Binding London 29.02.2020, 08:12

There's certainly a great deal to find out about this subject. I like all the points you've made.

elan townhouses 29.02.2020, 13:58

Good information. Lucky me I recently found your blog by chance (stumbleupon). I've book marked it for later!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:39

You have made some good points there. I checked on the net to find out more about the issue and found most people will go along with your views on this website.

achat base de données b2b 05.03.2020, 13:41

Spot on with this write-up, I honestly think this web site needs far more attention. I’ll probably be returning to read more, thanks for the info!

Roslyn Polidore 06.03.2020, 11:05

This is a topic which is near to my heart... Take care! Where are your contact details though?

achat fichier email 07.03.2020, 04:21

Hello there! I simply would like to give you a big thumbs up for your excellent info you have got right here on this post. I will be coming back to your blog for more soon.

Mikel Pigao 09.03.2020, 07:52

After I originally commented I appear to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on each time a comment is added I recieve 4 emails with the exact same comment. There has to be a way you can remove me from that service? Thank you.

click to investigate 09.03.2020, 23:57

I simply want to mention I'm newbie to blogs and certainly liked you're blog. Probably I’m going to bookmark your blog post . You absolutely come with fantastic article content. Thanks for revealing your webpage.

new mlm plan launch 2020 13.03.2020, 07:57

A motivating discussion is worth comment. There's no doubt that that you need to publish more about this topic, it might not be a taboo matter but usually people don't speak about these topics. To the next! All the best!

bare 15.03.2020, 15:08

Good day! I could have sworn I’ve visited this web site before but after browsing through a few of the articles I realized it’s new to me. Anyways, I’m certainly happy I came across it and I’ll be book-marking it and checking back frequently.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS