Главный тренер «Адмирала» подал в отставку после разгромного поражения от «Торпедо»

В среду, 21 октября, владивостокский ХК «Адмирала» на домашнем льду «Фетисов арены» принимал «Торпедо» из Нижнего Новгорода. Встреча закончилась разгромным поражением хозяев со счетом 3:8.

«Так, как мы сыграли, играть нельзя. Я не знаю, что произошло с командой после выезда. Три игры дома мы проиграли. И если с ЦСКА еще как-то что-то было, то тут… Всю вину беру на себя. Поэтому с завтрашнего дня «Адмирал» идет дальше без меня», — сообщил на послематчевой пресс-конференции главный тренер «Адмирала» Александр Андриевский.

Решение о принятии или непринятии отставки главного тренера руководство клуба примет на совещании в четверг.

После 24 игр владивостокский клуб с 32 очками занимает 9 место в конференции «Восток».

08:05, 22.10.2015 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Главный тренер «Адмирала» подал в отставку после разгромного поражения от «Торпедо»

their explanation 31.12.2019, 04:21

I just want to say I am new to blogs and truly loved your website. Almost certainly I’m want to bookmark your blog . You actually have fantastic articles. Kudos for sharing your blog site.

Jolanda Jagow 14.01.2020, 05:37

You are so interesting! I do not think I have read a single thing like that before. So wonderful to find someone with some unique thoughts on this topic. Really... thank you for starting this up. This website is one thing that is required on the internet, someone with a little originality.

Mabel Debnam 15.01.2020, 20:28

Oh my goodness! Impressive article dude! Thank you so much, However I am having troubles with your RSS. I don’t understand why I am unable to join it. Is there anyone else having the same RSS problems? Anyone who knows the answer will you kindly respond? Thanx.

try this web-site 18.01.2020, 01:53

I simply want to mention I am just beginner to blogs and actually loved this blog site. Probably I’m likely to bookmark your blog . You surely come with great articles. With thanks for revealing your website.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 10:42

Greetings, I do believe your site may be having internet browser compatibility problems. Whenever I take a look at your site in Safari, it looks fine however, if opening in Internet Explorer, it has some overlapping issues. I simply wanted to give you a quick heads up! Besides that, great website!

achat base de données b2c 05.03.2020, 11:09

I like reading an article that will make men and women think. Also, thanks for permitting me to comment.

Earle Patane 06.03.2020, 17:57

I like reading a post that will make people think. Also, thank you for permitting me to comment.

achat base de données b2c 06.03.2020, 23:34

Excellent site you have here... It’s hard to find high quality writing like yours these days. I truly appreciate individuals like you! Take care!!

Arron Cline 09.03.2020, 11:44

Hi there, There's no doubt that your blog may be having web browser compatibility issues. When I look at your web site in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping issues. I just wanted to give you a quick heads up! Apart from that, fantastic site!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS