Сегодня в аэропорту Владивостока работают судебные приставы

Во вторник, 22 декабря с 9 до 18 часов в аэропорту Владивостока проходит акция «Узнай о своих долгах». В её рамках любой желающий может проверить себя на наличие неисполненных долговых обязательств в рамках исполнительных производств. Для этого необходимо предъявить судебному приставу документ, удостоверяющий личность.

«Мероприятие окажется весьма полезным для граждан, выбывающих за пределы Российской Федерации в дни новогодних праздников и опасающихся остаться «невыездными» из-за наличия невыполненных долговых обязательств», — говорится в сообщении ФССП.

За 11 месяцев 2015 года судебными приставами в отношении жителей Приморья вынесено 24 тысячи 563 постановления об ограничении права выезда за пределы Российской Федерации. В общей сложности граждане задолжали более 8 млрд. рублей. Среди многочисленных неплательщиков, в отношении которых приняты запретные санкции, немало должников по алиментам. В отношении недобросовестных приморцев вынесено 7 тысяч 80 постановлений. Общая сумма задолженности в рамках исполнительных производств о взыскании алиментов составила почти 795 млн. рублей.

10:55, 22.12.2015 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Сегодня в аэропорту Владивостока работают судебные приставы

read this 30.12.2019, 21:16

I simply want to mention I am just new to blogging and certainly enjoyed your blog site. Probably I’m planning to bookmark your site . You actually have really good articles and reviews. Thank you for revealing your web site.

Toney Samudio 13.01.2020, 09:04

You are so interesting! I do not suppose I've read something like this before. So good to find somebody with some original thoughts on this subject matter. Really... many thanks for starting this up. This web site is something that is required on the web, someone with some originality.

Henrietta Corti 14.01.2020, 04:20

I couldn’t resist commenting. Very well written.

Love Irrigation 14.01.2020, 10:07

Saved as a favorite, I really like your web site.

Gerardo Pawluch 15.01.2020, 21:45

Hello there! I simply wish to offer you a huge thumbs up for your excellent info you have got here on this post. I'll be coming back to your web site for more soon.

he has a good point 18.01.2020, 00:00

I just want to say I'm beginner to weblog and definitely enjoyed this web page. More than likely I’m want to bookmark your site . You amazingly have outstanding posts. Thanks for revealing your website page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:50

Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this article plus the rest of the site is also really good.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 02:06

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Thanks!

achat base de données b2b 05.03.2020, 10:31

Hey there! I simply want to give you a big thumbs up for the excellent information you have here on this post. I am coming back to your blog for more soon.

Isidro Marriott 06.03.2020, 13:49

An impressive share! I have just forwarded this onto a friend who had been doing a little research on this. And he in fact ordered me dinner due to the fact that I found it for him... lol. So allow me to reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending the time to talk about this subject here on your blog.

Issac Moccia 09.03.2020, 17:22

A fascinating discussion is worth comment. I do believe that you need to publish more on this subject, it might not be a taboo matter but typically folks don't speak about such subjects. To the next! Cheers.

why not try here 10.03.2020, 01:24

I just want to mention I am new to blogging and certainly enjoyed you're page. Most likely I’m likely to bookmark your website . You certainly have superb posts. Kudos for sharing your web site.

bare 15.03.2020, 05:29

The very next time I read a blog, I hope that it doesn't fail me as much as this one. After all, Yes, it was my choice to read through, nonetheless I genuinely believed you would probably have something helpful to talk about. All I hear is a bunch of moaning about something that you could possibly fix if you were not too busy seeking attention.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS