В больницы Приморья передано восемь реанимобилей для рожениц и новорожденных

В среду, 17 февраля, больницам Приморья и центру медицины катастроф было передано восемь современных реанимационных автомобилей для транспортировки детей, в том числе и весом от 500 граммов, и беременных. 

Автомобили оборудованы транспортными инкубаторами для новорожденных и комплексом медицинского оборудования для оказания экстренной помощи малышам во время их транспортировки в детские больницы городов и районов края. Новые санитарные автомобили также имеют мягкую подвеску, позволяющую бережно перевозить новорожденных, вес которых не достигает даже килограмма.

Новый санитарный автотранспорт будет работать в межрайонных центрах Спасска-Дальнего, Арсеньева, Дальнереченска, Находки и Уссурийска. Один из реанимобилей будет закреплен за детской клинической больницей № 1 Владивостока. Еще одна машина уже работает в Дальнегорске.

19:30, 17.02.2016 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → В больницы Приморья передано восемь реанимобилей для рожениц и новорожденных

check out the post right here 30.12.2019, 21:34

I just want to mention I am all new to weblog and certainly loved you're website. More than likely I’m likely to bookmark your site . You absolutely have fantastic stories. Many thanks for sharing with us your website.

Rosalind Mellas 13.01.2020, 08:10

Everyone loves it when folks come together and share ideas. Great blog, keep it up!

Sergio Rittichier 14.01.2020, 05:19

This site was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me. Thanks.

Glynis Cichocki 15.01.2020, 20:02

After exploring a few of the blog posts on your web page, I truly appreciate your way of blogging. I bookmarked it to my bookmark webpage list and will be checking back in the near future. Please visit my website too and tell me what you think.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:22

Oh my goodness! Incredible article dude! Thank you so much, However I am experiencing issues with your RSS. I don’t understand the reason why I can't join it. Is there anyone else having the same RSS issues? Anybody who knows the answer can you kindly respond? Thanx!!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:00

There is certainly a lot to find out about this issue. I love all the points you made.

achat base de données b2b 05.03.2020, 10:56

Excellent article. I am dealing with a few of these issues as well...

Maryalice Kuklis 06.03.2020, 10:03

Hi! I could have sworn I’ve been to this website before but after looking at a few of the posts I realized it’s new to me. Anyhow, I’m certainly happy I came across it and I’ll be book-marking it and checking back regularly!

achat base de données b2b 07.03.2020, 05:00

Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this article and also the rest of the website is extremely good.

Adria Gallow 08.03.2020, 10:08

Greetings! Very helpful advice in this particular article! It's the little changes that produce the most significant changes. Thanks for sharing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS