В Москве задержали женщину с отрезанной головой ребенка в руках

В понедельник, 29 февраля, в Москве у станции метро «Октябрьское поле» была задержана женщина с отрезанной головой ребенка в руках. 38-летняя гражданка Узбекистана угрожала самоподрывом и выкрикивала «Аллах Акбар».

По предварительной информации, задержанная являлась няней ребёнка, чьё обезглавленное тело было ранее обнаружено при тушении пожара в квартире на улице Народного Ополчения.

Как полагают следователи, няня ребенка, дождавшись пока родители со старшим ребенком покинут квартиру, по неустановленным причинам совершила убийство малолетнего, подожгла квартиру и покинула место происшествия, забрав отрезанную голову с собой.

Учитывая явно неадекватное поведение задержанной, следователи решили назначить ей судебно-психиатрическую экспертизу для установления ее способности понимать значение своих действий и поступков.

По факту убийства ребенка возбуждено уголовное дело по ч.2 ст.105 УК РФ (убийство малолетнего).

ВИДЕО ЗАДЕРЖАНИЯ:

20:25, 29.02.2016 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Криминал → В Москве задержали женщину с отрезанной головой ребенка в руках

More hints 31.12.2019, 02:12

I just want to say I am just all new to blogging and site-building and really savored you're page. Probably I’m going to bookmark your website . You amazingly have excellent article content. Thanks for sharing your blog.

Johnathan Kirberger 13.01.2020, 08:26

Hey there! I just wish to give you a big thumbs up for your excellent information you've got right here on this post. I will be coming back to your blog for more soon.

Love Irrigation 14.01.2020, 10:03

Howdy! This post could not be written any better! Going through this post reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I will forward this information to him. Pretty sure he's going to have a very good read. Many thanks for sharing!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:52

This website was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Kudos!

fichier qualifié 05.03.2020, 11:37

Good post. I certainly love this site. Keep it up!

Leonia Petrak 06.03.2020, 12:58

I seriously love your site... Very nice colors & theme. Did you create this web site yourself? Please reply back as I’m wanting to create my very own website and would like to find out where you got this from or just what the theme is called. Thank you.

achat base de données b2b 06.03.2020, 22:43

The very next time I read a blog, I hope that it won't disappoint me just as much as this one. After all, I know it was my choice to read, however I actually believed you'd have something helpful to talk about. All I hear is a bunch of complaining about something you can fix if you were not too busy seeking attention.

Walton Stratford 08.03.2020, 09:11

I blog quite often and I seriously thank you for your content. Your article has truly peaked my interest. I'm going to bookmark your site and keep checking for new information about once a week. I opted in for your RSS feed as well.

click 11.03.2020, 00:50

I just want to mention I'm all new to blogging and site-building and actually savored your web page. Most likely I’m planning to bookmark your website . You absolutely come with fabulous posts. Regards for revealing your blog site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS