В Москве скончалась Наталья Крачковская

В четверг, 3 марта, в Москве в возрасте 77-лет умерла заслуженная артистка России Наталья Крачковская.

Актрису рано утром в воскресенье, 28 февраля, госпитализировали с подозрением на инфаркт миокарда в московскую городскую клиническую больницу № 1. Врачей актрисе вызвали после того, как она почувствовала боли в груди.

Крачковская (в девичестве Белогорцева) родилась 24 ноября 1938 года в Москве в семье актрисы Марии Фониной. В 1962 году познакомилась со звукооператором Владимиром Крачковским, вышла за него замуж, взяв его фамилию.

После поступления во ВГИК она начала сниматься в массовке, затем в эпизодах. Успех пришел к ней после роли мадам Грицацуевой в картине Леонида Гайдая «12 стульев». Всего в фильмографии актрисы более 100 фильмов, среди которых «Иван Васильевич меняет профессию», «Будьте моим мужем», «Покровские ворота», «Человек с бульвара Капуцинов».

16:05, 03.03.2016 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Общество → В Москве скончалась Наталья Крачковская

additional info 31.12.2019, 01:21

I just want to mention I am new to blogs and certainly liked you're web-site. Most likely I’m want to bookmark your blog post . You absolutely have exceptional writings. Appreciate it for revealing your blog.

Love Irrigation 14.01.2020, 10:06

Hi! I could have sworn I’ve been to this website before but after browsing through many of the articles I realized it’s new to me. Anyways, I’m definitely delighted I came across it and I’ll be bookmarking it and checking back often!

CrowdforApps 15.01.2020, 08:21

Everyone loves it when individuals come together and share opinions. Great blog, continue the good work!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 23:43

You ought to be a part of a contest for one of the greatest sites on the net. I'm going to recommend this site!

fichier qualifié 05.03.2020, 14:33

I was extremely pleased to discover this page. I wanted to thank you for ones time for this particularly wonderful read!! I definitely liked every little bit of it and i also have you saved as a favorite to see new information in your website.

achat base de données b2c 07.03.2020, 03:10

Greetings! Very helpful advice within this article! It is the little changes that will make the most significant changes. Thanks a lot for sharing!

Modesto Pelak 09.03.2020, 17:52

Good blog post. I certainly love this site. Keep it up!

this link 10.03.2020, 13:23

I simply want to tell you that I am just all new to blogging and honestly liked this web site. Very likely I’m going to bookmark your website . You definitely come with awesome articles. Regards for sharing with us your web-site.

bare 15.03.2020, 11:57

Right here is the perfect blog for anybody who wants to understand this topic. You know a whole lot its almost tough to argue with you (not that I personally will need to…HaHa). You definitely put a new spin on a topic that has been written about for years. Great stuff, just great.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS