Жители Русского намерены выйти на митинг из-за неудовлетворительного состояния островной дороги

Жители острова Русский в понедельник, 14 марта, планируют провести акцию, цель которой — обратить внимание городских властей на ужасное состояние островной дороги. Около 16 часов инициативные горожане соберутся у центрального входа ДВФУ и начнут ходить по пешеходному переходу, не пропуская автомобили.

«Кто желает, чтобы дороги сделали, приезжайте! Будем ходить по пешеходному переходу, не пропуская автомобили. Приглашены журналисты и телевидение, они подтвердили свое присутствие», — пишет в ЖЖ житель острова Денис Ясинков. Он также сообщил, что организаторам мероприятия уже пригрозили арестом.

Основное недовольство островитян вызывают «озёра», которые образовались на грунтовой дороге, проходящей от форта №11 до бухты Рында. Сейчас без опаски за свой автомобиль можно доехать лишь до Экипажного. Дальше дорога подходит лишь для проходимых машин. Из-за разбитой грунтовки также нарушено движение общественного транспорта — автобусы и маршрутки ходят с перебоями.

Местные жители неоднократно обращались в администрацию Владивостока, но безрезультатно. В местной же администрации людям посоветовали «снимать ролики в интернет», чтобы обратить хоть чьё-нибудь внимание на сложившуюся ситуацию.

В воскресенье, 13 марта, островитяне, вооружившись переносным насосом, осушили несколько озер местами по пояс глубиной, так и не дождавшись помощи от властей.

09:20, 14.03.2016 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Жители Русского намерены выйти на митинг из-за неудовлетворительного состояния островной дороги

read the full info here 30.12.2019, 23:46

I simply want to tell you that I'm newbie to weblog and truly savored you're blog. More than likely I’m want to bookmark your site . You really come with really good article content. With thanks for sharing your website.

Love Irrigation 14.01.2020, 09:31

Greetings! Very helpful advice in this particular article! It's the little changes that produce the largest changes. Thanks a lot for sharing!

CrowdforApps 15.01.2020, 07:23

I really like it when people get together and share views. Great website, stick with it!

CrowdforThink 15.01.2020, 10:27

I absolutely love your site... Excellent colors & theme. Did you make this amazing site yourself? Please reply back as I’m looking to create my own personal site and want to find out where you got this from or exactly what the theme is called. Appreciate it!

Allen Breitling 15.01.2020, 23:49

I want to to thank you for this fantastic read!! I definitely loved every bit of it. I've got you book-marked to check out new stuff you post…

Ezequiel Rauschenbach 16.01.2020, 04:03

Pretty! This has been a really wonderful post. Many thanks for supplying this information.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:16

When I initially commented I appear to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on each time a comment is added I receive 4 emails with the same comment. There has to be a way you are able to remove me from that service? Many thanks.

achat fichier email 05.03.2020, 07:43

An outstanding share! I've just forwarded this onto a co-worker who was conducting a little homework on this. And he actually ordered me lunch simply because I discovered it for him... lol. So let me reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending time to talk about this issue here on your website.

Kristofer Avance 06.03.2020, 14:56

I need to to thank you for this good read!! I certainly loved every bit of it. I've got you book marked to look at new things you post…

achat base de données b2c 07.03.2020, 05:56

I want to to thank you for this excellent read!! I absolutely enjoyed every little bit of it. I have got you saved as a favorite to look at new things you post…

Connie Hyndman 08.03.2020, 20:00

Greetings! Very useful advice within this post! It is the little changes that make the most important changes. Thanks for sharing!

Homepage 10.03.2020, 12:10

I simply want to tell you that I am newbie to blogging and honestly enjoyed your web site. Most likely I’m planning to bookmark your website . You actually come with fabulous article content. Thanks a lot for revealing your website page.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS