В Приморье потерпел крушение штурмовик Су-25

В среду, 30 марта, около 13:45 в Приморье в районе посёлка Черниговка потерпел крушение штурмовик Су-25. Пилот катапультировался и не пострадал. На земле жертв также нет.

В Минобороны РФ сообщили, что инцидент произошел во время выполнении посадки на аэродром Черниговка. Самолёт упал в нескольких десятках метров от жилых домов и после падения загорелся. Как сообщается, судно выполняло учебно-тренировочный полет без боекомплекта.

В настоящее время место крушения оцеплено полицией. В Черниговку готовится вылететь комиссия по безопасности полетов Минообороны.

По предварительной версии, к крушению мог привести отказ двигателей.

СПРАВКА:

Су-25 — российский бронированный дозвуковой штурмовик. Впервые поднялся в воздух 22 февраля 1975 года. Самолёты этого типа эксплуатируются с 1981 года, они принимали участие во множестве военных конфликтов. Всего произведено около 1 320 единиц данного судна.

В Приморье Су-25 находится на базировании в авиационной группе 3-го командования, который расположен на аэродроме «Черниговка».

14:35, 30.03.2016 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Главная тема → В Приморье потерпел крушение штурмовик Су-25

you can check here 31.12.2019, 06:18

I just want to tell you that I am newbie to blogging and site-building and honestly liked you're web page. Very likely I’m want to bookmark your blog post . You actually come with perfect article content. Kudos for sharing with us your website page.

Howard Megeath 14.01.2020, 05:24

Hi! I could have sworn I’ve visited this site before but after browsing through some of the articles I realized it’s new to me. Anyhow, I’m certainly happy I stumbled upon it and I’ll be bookmarking it and checking back regularly!

Love Irrigation 14.01.2020, 09:52

It’s hard to find knowledgeable people in this particular subject, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks

Damion Riofrio 15.01.2020, 23:29

Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this post and the rest of the website is very good.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 06:21

Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this write-up and the rest of the website is really good.

achat base de données b2b 05.03.2020, 13:26

Oh my goodness! Incredible article dude! Many thanks, However I am having troubles with your RSS. I don’t know the reason why I cannot join it. Is there anyone else getting the same RSS issues? Anyone that knows the answer will you kindly respond? Thanx!

Miguelina Zellmer 06.03.2020, 18:08

A fascinating discussion is definitely worth comment. There's no doubt that that you need to write more on this subject matter, it may not be a taboo matter but usually folks don't talk about these issues. To the next! Cheers!

achat base de données b2b 06.03.2020, 23:54

I seriously love your blog... Very nice colors & theme. Did you make this website yourself? Please reply back as I’m wanting to create my own personal website and would like to find out where you got this from or what the theme is named. Thanks!

Ozie Tashman 09.03.2020, 07:28

You made some really good points there. I looked on the internet to learn more about the issue and found most individuals will go along with your views on this site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS