Во Владивостоке осужден председатель совета директоров ЗАО «ТМК» Сергей Юдин

Во Владивостоке суд вынес приговор председателю совета директоров ЗАО «ТМК» Сергею Юдину. За организацию мошенничества он получил 3 года и 4 месяца лишения свободы со штрафом 1 миллион рублей. 

Как сообщает пресс-служба СУ СКР по Приморскому краю, следствие и суд установили, что с 8 сентября 2014 по 19 апреля 2015 года Юдин организовал совершение хищение средств, принадлежащих ЗАО «ТМК», в сумме почти 104,5 миллионов рублей. Фигуранты выводили денежные средства в «фирмы-однодневки». 

Суд признал Юдина виновным по ч. 3 ст. 33, ч. 4 ст. 159 УК РФ и назначил ему наказание в виде 3 лет 4 месяцев лишения свободы с отбыванием наказания в исправительной колонии общего режима со штрафом 1 млн рублей. Уголовное дело рассматривалось в суде в особом порядке.

Напомним, ранее суд приговорил к 3 годам и 3 месяцам лишения свободы Игоря Нестеренко — генерального директора «Тихоокеанской мостостроительной компании», строившей космодром Восточный.

В ходе расследования уголовного дела на имущество обвиняемых был наложен арест. У Нестеренко арестовано имущество почти на 60 миллионов рублей (квартира, земельный участок, автомобиль), у Юдина – почти на 100 миллионов рублей (жилой дом, автомобиль и дорогостоящие наручные часы).

10:20, 19.05.2016 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Во Владивостоке осужден председатель совета директоров ЗАО «ТМК» Сергей Юдин

see this 31.12.2019, 08:05

I simply want to mention I am just beginner to blogging and actually liked your web site. Most likely I’m going to bookmark your website . You really come with really good stories. Bless you for revealing your blog.

Love Irrigation 14.01.2020, 07:39

I want to to thank you for this excellent read!! I definitely loved every bit of it. I have you book-marked to look at new stuff you post…

Paul Teets 15.01.2020, 20:56

This is a topic which is near to my heart... Many thanks! Exactly where are your contact details though?

here 18.01.2020, 03:11

I simply want to say I'm beginner to blogging and site-building and definitely savored this web-site. Very likely I’m planning to bookmark your blog . You certainly have remarkable article content. Many thanks for revealing your web page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 10:04

Can I simply say what a comfort to uncover an individual who really understands what they are discussing on the internet. You definitely realize how to bring a problem to light and make it important. A lot more people should check this out and understand this side of the story. I can't believe you are not more popular because you most certainly possess the gift.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:01

I must thank you for the efforts you have put in writing this site. I am hoping to see the same high-grade blog posts by you later on as well. In truth, your creative writing abilities has motivated me to get my own website now 😉

achat base de données b2b 05.03.2020, 14:47

Good blog you have got here... It’s difficult to find excellent writing like yours these days. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

achat base de données b2b 07.03.2020, 01:48

Aw, this was an incredibly good post. Taking a few minutes and actual effort to make a superb article… but what can I say… I procrastinate a whole lot and don't manage to get anything done.

Alyssa Nirmaier 09.03.2020, 02:15

Great blog you have here... It’s difficult to find high quality writing like yours these days. I seriously appreciate individuals like you! Take care!!

content 10.03.2020, 00:28

I just want to tell you that I am very new to weblog and definitely enjoyed this website. Likely I’m want to bookmark your website . You definitely have fabulous well written articles. Many thanks for revealing your web-site.

bare 15.03.2020, 13:25

There's certainly a lot to find out about this topic. I like all the points you've made.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS