Во Владивостоке начальник управления Генеральной прокуратуры РФ в ДВФО проведёт приём граждан 

В здании краевой прокуратуры 26 июля 2016 г. начальник управления Генеральной прокуратуры Российской Федерации в Дальневосточном федеральном округе Дёмина Любовь Александровна проведёт личный приём граждан.

Права ребенка -инвалида защитила прокуратура

Время проведения приёма — с 14.30 до 16.00 часов, место проведения приема — здание прокуратуры края по адресу: ул. Фонтанная – 51, г. Владивосток.

Предварительная запись осуществляется в приёмной граждан прокуратуры Приморья по адресу: г. Владивосток, ул. Фонтанная, 51 при личном обращении или по телефону 8 (423) 240-62-04.

09:22, 23.07.2016 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Во Владивостоке начальник управления Генеральной прокуратуры РФ в ДВФО проведёт приём граждан 

Елагин Александр Николаевич 26.07.2016, 22:52

Я был на приеме у начальника управления Генеральной прокуратуры РФ в Дальневосточном в.о. Деминой Л.А.в конце 1915 года, но по предъявленным копиям документов нарушающих законы РФ, до настоящего времени не получил. По факту президент РФ путин в.в для них не авторитет.

look at here now 31.12.2019, 03:26

I simply want to tell you that I'm new to blogging and site-building and actually enjoyed this blog site. Almost certainly I’m planning to bookmark your blog post . You actually have awesome article content. Regards for sharing your web page.

Wilber Zalar 13.01.2020, 08:46

This website was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Thank you.

Lynda Pliml 15.01.2020, 20:50

This is a very good tip particularly to those fresh to the blogosphere. Brief but very precise info… Thank you for sharing this one. A must read post!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 21:37

I want to to thank you for this great read!! I absolutely loved every little bit of it. I have got you book marked to check out new stuff you post…

achat base de données b2c 05.03.2020, 13:06

Can I simply say what a comfort to find somebody that truly understands what they're talking about on the net. You certainly understand how to bring a problem to light and make it important. More and more people have to read this and understand this side of your story. I was surprised you're not more popular because you certainly have the gift.

Hermila Quillin 06.03.2020, 16:18

Oh my goodness! Amazing article dude! Thanks, However I am experiencing troubles with your RSS. I don’t understand the reason why I am unable to subscribe to it. Is there anyone else getting similar RSS issues? Anyone that knows the answer will you kindly respond? Thanx!

achat base de données b2c 07.03.2020, 04:09

Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you so much, However I am going through troubles with your RSS. I don’t understand why I cannot subscribe to it. Is there anybody else having similar RSS issues? Anyone that knows the answer can you kindly respond? Thanx!

Rogelio Otsman 08.03.2020, 09:26

Wonderful post! We are linking to this particularly great post on our site. Keep up the good writing.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS