Пять пистолетов «ГЛОК» в почтовой посылке

Московский суд признал виновной жительницу Владивостока за контрабанду огнестрельного оружия из Тайланда, сообщает Генпрокуратура РФ.

Наталья Овчаренко занималась контрабандой огнестрельного оружия вместе с сообщниками. Они покупали оружие в странах дальнего зарубежья с целью продать его на территории России.

Так, 17 апреля 2014 года она незаконно переместила через таможенную границу Таможенного союза на пропускном пункте Международного аэропорта «Внуково» из Королевства Таиланд в Российскую Федерацию огнестрельное оружие – пять пистолетов «ГЛОК», сокрыв их от таможенного контроля в международном почтовом отправлении.

В ноябре 2015 года женщину задержали.

Контрабандистку из Владивостока ждёт 3 года колонии общего режима.

10:34, 10.08.2016 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Пять пистолетов «ГЛОК» в почтовой посылке

their explanation 31.12.2019, 00:09

I simply want to say I'm very new to blogging and site-building and really enjoyed your blog site. Very likely I’m likely to bookmark your site . You actually come with superb well written articles. Kudos for sharing your web site.

CrowdforApps 15.01.2020, 07:54

Very nice write-up. I definitely love this website. Keep it up!

CrowdforThink 15.01.2020, 11:40

Oh my goodness! Incredible article dude! Thanks, However I am encountering troubles with your RSS. I don’t understand why I can't subscribe to it. Is there anybody having similar RSS issues? Anybody who knows the solution can you kindly respond? Thanx.

Linette Tiff 16.01.2020, 03:41

Very good info. Lucky me I came across your site by accident (stumbleupon). I have book marked it for later!

go to my blog 18.01.2020, 00:56

I just want to tell you that I am very new to blogging and certainly loved this website. Most likely I’m planning to bookmark your site . You absolutely come with amazing stories. With thanks for sharing your web site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:24

Your style is very unique compared to other people I've read stuff from. Many thanks for posting when you've got the opportunity, Guess I will just book mark this site.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:14

This website was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Thanks.

achat base de données b2b 07.03.2020, 03:51

Saved as a favorite, I really like your web site.

Jere Jamerson 08.03.2020, 16:31

Hi, I do think this is a great site. I stumbledupon it 😉 I am going to come back yet again since i have book-marked it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to guide other people.

a knockout post 10.03.2020, 23:04

I simply want to mention I am just all new to blogging and site-building and seriously enjoyed your web page. Most likely I’m likely to bookmark your blog post . You certainly come with fabulous stories. Thanks a lot for sharing with us your blog site.

Google 12.03.2020, 19:26

An interesting discussion is worth comment. I think that you ought to publish more on this subject, it might not be a taboo matter but generally people do not talk about these topics. To the next! Cheers!!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS