На сцене Приморской филармонии состоится концерт хора Валаамского монастыря

Жители и гости Приморья смогут услышать знаменитые древнерусские песнопения, легендарные романсы, лирические и патриотические песни в исполнении артистов хора Валаамского монастыря.

Как сообщили в департаменте культуры администрации края, на сцене Приморской филармонии профессиональный творческий коллектив представит музыкальную программу «От Византии до России».

«Артисты исполнят богослужебные пения Греции, Сербии, Болгарии, Грузии, романсы Алябьева, Булахова, Вертинского, а также лирические и патриотические песни советского периода Соловьева-Седого, Пономаренко, Афанасьева», – пояснили в ведомстве.

Концерт состоится в субботу, 3 сентября, в 19.00 на сцене Приморской краевой филармонии в рамках культурной программы второго Восточного экономического форума.

17:29, 28.08.2016 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → На сцене Приморской филармонии состоится концерт хора Валаамского монастыря

go to this web-site 31.12.2019, 02:06

I just want to tell you that I'm all new to blogging and honestly liked this website. Most likely I’m planning to bookmark your blog post . You definitely have great articles and reviews. Bless you for sharing your web page.

Love Irrigation 14.01.2020, 08:50

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Kudos.

Elva Lienhard 15.01.2020, 22:10

Saved as a favorite, I love your web site.

click 17.01.2020, 23:51

I just want to say I am very new to blogging and really loved this web blog. More than likely I’m planning to bookmark your website . You really come with superb well written articles. Thanks for revealing your website.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:37

I'm extremely pleased to find this web site. I want to to thank you for your time for this fantastic read!! I definitely savored every bit of it and i also have you saved as a favorite to look at new things on your site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:13

Everything is very open with a precise explanation of the challenges. It was really informative. Your website is extremely helpful. Many thanks for sharing!

Ahmed Strawser 06.03.2020, 14:36

bookmarked!!, I like your blog.

achat base de données b2c 06.03.2020, 23:12

I love it when people come together and share views. Great blog, continue the good work!

you can try this out 10.03.2020, 12:03

I just want to tell you that I'm new to blogging and certainly liked this web-site. Likely I’m likely to bookmark your website . You really come with exceptional well written articles. Thanks a bunch for revealing your web-site.

GoFounders mexico 13.03.2020, 11:39

You've made some really good points there. I looked on the web for more info about the issue and found most individuals will go along with your views on this site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS