В Приморье спасатель с Камчатки А.Гончаров вытянул мужчину из глубины

Старшина роты Камчатского спасательного центра МЧС России Алексей Гончаров в Приморском крае уберег мужчину от гибели. Старший прапорщик Алексей Гончаров находился в районе реки Лазовка, где вместе со своими коллегами в целях недопущения разрушения опоры моста очищал русло реки от затора, состоящего из поваленных деревьев, мусора и песчаных наносов.

В этот момент мужчина попытался перейти реку вброд, но бурным потоком воды был сбит с ног.
 
Алексей быстро оценил обстановку, обвязался альпинистской веревкой и прыгнул в ледяную воду, чтобы оказать помощь утопающему. Находясь в мутной воде, он на ощупь обнаружил мужчину и вытянул его на поверхность. После этого находившиеся рядом спасатели вытянули на берег своего товарища и пострадавшего, где мужчине была оказана первая помощь.
 
В результате молниеносной реакции старшего прапорщика А. Гончарова удалось избежать трагедии. 
 
Напомним, 106 камчатских спасателей убыли в Приморье 3 сентября и уже на протяжении почти 2 недель оказывают помощь жителям подтопленных районов. Спасатели доставляют людям гуманитарную помощь, в случае необходимости перевозят людей и вещи, помогают школьникам добраться до учебных классов, помогают фермерам кормить животных, очищают русла рек, восстанавливают разрушенные мосты и т.д.

11:14, 15.09.2016 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → В Приморье спасатель с Камчатки А.Гончаров вытянул мужчину из глубины

website link 31.12.2019, 01:03

I just want to mention I am just very new to blogging and site-building and truly loved this web page. Almost certainly I’m going to bookmark your blog post . You really come with exceptional articles and reviews. Thanks for sharing with us your website.

CrowdforApps 15.01.2020, 08:42

Oh my goodness! Impressive article dude! Thanks, However I am having troubles with your RSS. I don’t understand why I am unable to join it. Is there anybody having similar RSS issues? Anyone who knows the solution will you kindly respond? Thanx!!

CrowdforThink 15.01.2020, 10:29

Hi! I could have sworn I’ve been to your blog before but after going through many of the posts I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m certainly pleased I came across it and I’ll be book-marking it and checking back regularly!

Rodrick Downin 16.01.2020, 02:22

I really like looking through a post that can make people think. Also, many thanks for permitting me to comment.

click here now 18.01.2020, 01:41

I just want to tell you that I'm beginner to weblog and absolutely enjoyed your page. Probably I’m going to bookmark your blog . You certainly have wonderful posts. Appreciate it for revealing your website.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:34

Having read this I thought it was rather informative. I appreciate you taking the time and effort to put this informative article together. I once again find myself personally spending a significant amount of time both reading and posting comments. But so what, it was still worthwhile.

achat base de données b2b 06.03.2020, 23:22

I’m impressed, I must say. Seldom do I come across a blog that’s both educative and interesting, and let me tell you, you have hit the nail on the head. The problem is something that too few people are speaking intelligently about. I'm very happy that I came across this during my hunt for something relating to this.

Naomi Hinz 09.03.2020, 01:05

I’m amazed, I must say. Rarely do I come across a blog that’s both educative and entertaining, and let me tell you, you have hit the nail on the head. The issue is something that too few men and women are speaking intelligently about. Now i'm very happy that I found this in my hunt for something regarding this.

check my site 10.03.2020, 13:37

I just want to tell you that I am just beginner to blogging and site-building and really savored your blog. Most likely I’m want to bookmark your site . You definitely come with fabulous writings. Kudos for sharing your webpage.

Onpassive China 13.03.2020, 07:53

Hello there, There's no doubt that your website could be having internet browser compatibility issues. When I take a look at your web site in Safari, it looks fine however, when opening in Internet Explorer, it's got some overlapping issues. I simply wanted to give you a quick heads up! Other than that, fantastic site!

bare 15.03.2020, 08:19

This website was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Thanks a lot!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS