Завтра «Тайфун» из Уссурийска принимает хоккейную команду «Амурские тигры» из Хабаровска

Завтра в Уссурийске открывает сезон Молодежная хоккейная лига. На ледовой арене, которая стала домашней для команды «Тайфун», приморские хоккеисты встретятся со своим соперником из Хабаровска – командой «Амурские тигры».

Первая игра состоится 16 сентября, в пятницу, в 19.00, вторая – в субботу, в 14.00. 

Пока хоккейная команда «Тайфун» по итогам четырех игр занимает 12-е место в конференции «Запад».

Напомним, команда «Тайфун» создана летом 2016 года. Не случайно для ее домашних игр выбрана ледовая арена Уссурийска. Здесь имеется ледовый дворец, из города во Владивосток и аэропорт ведёт современное шоссе.

Правда, костяк «Тайфуна» – 11 человек – это игроки «Сахалинских Акул». В составе команды – ребята 1996—1999 годов рождения.

Отметим, билеты на матчи можно приобрести в кассах ледовой арены по адресу: Уссурийск, улица Краснознаменная, 161-а. Время работы: в будние дни с 9.00 до 18.00 (перерыв на обед с 13.00 до 14.00). В выходные дни – с 11.00 до 15.00.

19:20, 15.09.2016 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Завтра «Тайфун» из Уссурийска принимает хоккейную команду «Амурские тигры» из Хабаровска

check it out 31.12.2019, 01:01

I just want to say I am just beginner to blogging and site-building and seriously enjoyed this blog. Most likely I’m planning to bookmark your blog . You surely come with superb well written articles. Thanks a lot for revealing your web-site.

Love Irrigation 14.01.2020, 09:24

Good blog you've got here... It’s hard to find good quality writing like yours nowadays. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

CrowdforApps 15.01.2020, 07:07

Hello there, I think your blog could possibly be having browser compatibility problems. Whenever I look at your blog in Safari, it looks fine but when opening in IE, it has some overlapping issues. I merely wanted to give you a quick heads up! Other than that, fantastic site.

CrowdforThink 15.01.2020, 12:18

Having read this I believed it was rather informative. I appreciate you finding the time and energy to put this short article together. I once again find myself personally spending a significant amount of time both reading and leaving comments. But so what, it was still worth it.

Dong Harju 15.01.2020, 23:30

I really like it when people come together and share views. Great blog, keep it up.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:58

Greetings! Very useful advice within this article! It is the little changes which will make the greatest changes. Thanks for sharing!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:39

I was able to find good info from your blog articles.

achat fichier email 05.03.2020, 10:18

Greetings! Very useful advice within this post! It's the little changes which will make the biggest changes. Many thanks for sharing!

Oda Sittloh 06.03.2020, 10:17

Good info. Lucky me I found your blog by chance (stumbleupon). I have book marked it for later!

achat base de données b2c 07.03.2020, 00:02

I used to be able to find good advice from your blog articles.

Billy Fakhoury 09.03.2020, 13:55

Nice post. I learn something new and challenging on sites I stumbleupon on a daily basis. It's always useful to read through content from other authors and practice a little something from their websites.

important source 10.03.2020, 09:30

I just want to say I am just beginner to blogs and seriously loved this web-site. Almost certainly I’m planning to bookmark your blog . You really have good posts. Regards for revealing your webpage.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS