В Магадане выпал первый снег. С наступающей зимой, дальневосточники!

Вчера на Дальнем Востоке выпал первый снег. «Первый пушистый снег вперемежку с дождем мы увидели на улицах Магадана. Еще не растаял, лежит» — написала на своей страничке в социальной сети Фэйсбук Анастасия Апока.
«Мне говорили про снег в сентябре, а я не верил» — выразил удивление житель Магадана Павел Филонов instagram.com/krabikrabik.

Стоит отметить, что снег в середине сентября — это рано даже по меркам прохладной Магаданской области, граничащей на юге с Хабаровским краем.

10:34, 16.09.2016 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → В Магадане выпал первый снег. С наступающей зимой, дальневосточники!

original site 31.12.2019, 00:13

I simply want to say I'm all new to blogging and certainly savored you're web-site. Most likely I’m likely to bookmark your website . You certainly have terrific articles and reviews. Many thanks for sharing your webpage.

Cuc Yokel 14.01.2020, 05:31

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this article and the rest of the website is really good.

CrowdforApps 15.01.2020, 06:27

Pretty! This was a really wonderful post. Thank you for providing this information.

CrowdforThink 15.01.2020, 12:25

Good post. I learn something totally new and challenging on websites I stumbleupon every day. It will always be interesting to read through content from other writers and practice something from other websites.

Della Willeto 16.01.2020, 03:09

I really like it when people get together and share thoughts. Great site, keep it up.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:53

Very good post. I am facing a few of these issues as well...

healthy fresh recipes 04.03.2020, 21:18

This is a topic that's close to my heart... Many thanks! Exactly where can I find the contact details for questions?

fichier qualifié 05.03.2020, 10:54

Hi, I do think this is an excellent web site. I stumbledupon it 😉 I will return yet again since I book-marked it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to help others.

Carolin Dandy 06.03.2020, 17:13

Great info. Lucky me I came across your site by accident (stumbleupon). I've book marked it for later.

Lucienne Kleffner 08.03.2020, 20:06

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this post and also the rest of the site is also very good.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS