Явка на досрочных выборах в затопленных районах Приморья превысила 50%

Более половины внесенных в списки избирателей в пострадавших от наводнения районах Приморского края вчера досрочно проголосовали на выборах депутатов Госдумы, краевого Законодательного собрания, а также на муниципальных выборах, сообщила член крайизбиркома Наталья Камаева.

«

По предварительным данным, явка составила 52,5%», — уточнила она сегодня.

Досрочное голосование на выборах депутатов Госдумы, регионального парламента и ряда муниципальных выборов, проходило 15 сентября в связи с режимом ЧС, введенным в Приморье из-за наводнения. Голосование проводилось на 55 участках в Чугуевском, Ольгинском, Кавалеровском, Тернейском, Лазовском, Дальнереченском, Ханкайском и Красноармейском районах.

Бюллетени, урны и другое оборудование для голосования в населенные пункты, транспортное сообщение с которыми затруднено, доставили вертолеты МЧС и армейские автомобили повышенной проходимости.

В остальной части Приморского края выборы проведут в единый день голосования — 18 сентября.

17:46, 16.09.2016 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Явка на досрочных выборах в затопленных районах Приморья превысила 50%

click for more info 30.12.2019, 23:36

I simply want to say I am just new to blogs and really enjoyed your web-site. Almost certainly I’m planning to bookmark your blog post . You surely have superb well written articles. Thanks a lot for revealing your website.

Sherwood Mohr 14.01.2020, 03:07

There is definately a great deal to find out about this issue. I like all of the points you've made.

Love Irrigation 14.01.2020, 11:01

Hello, I do think your blog might be having internet browser compatibility problems. Whenever I take a look at your web site in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it's got some overlapping issues. I just wanted to give you a quick heads up! Aside from that, great website!

CrowdforApps 15.01.2020, 09:05

After I originally left a comment I appear to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now every time a comment is added I recieve four emails with the same comment. Is there a way you are able to remove me from that service? Cheers.

Daniella Goldston 15.01.2020, 20:06

I couldn’t resist commenting. Perfectly written!

Get the facts 17.01.2020, 23:54

I just want to say I am just all new to blogs and truly loved your blog site. Most likely I’m likely to bookmark your blog post . You definitely have really good stories. Appreciate it for sharing your web-site.

achat base de données b2c 05.03.2020, 06:47

I was able to find good information from your content.

Burton Windom 06.03.2020, 18:42

Howdy! This article couldn’t be written much better! Reading through this post reminds me of my previous roommate! He continually kept preaching about this. I am going to send this post to him. Fairly certain he's going to have a good read. Thanks for sharing!

achat base de données b2c 06.03.2020, 22:30

Hi, I do think this is an excellent site. I stumbledupon it 😉 I am going to return once again since i have book marked it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to guide other people.

Karolyn Alim 08.03.2020, 19:37

An impressive share! I've just forwarded this onto a coworker who was conducting a little homework on this. And he in fact ordered me dinner because I discovered it for him... lol. So allow me to reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending the time to talk about this subject here on your web page.

website here 10.03.2020, 09:55

I just want to say I am new to blogging and site-building and seriously liked you're blog site. Likely I’m going to bookmark your blog . You surely come with terrific well written articles. Thanks a bunch for sharing with us your web page.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS