В Приморье вот уже более часа идут выборы в Госдуму РФ и Законодательное собрание

Выборы депутатов в Госдуму РФ и Заксобрание региона стартовали в Приморье. По данным краевой избирательной комиссии, в городах и районах Приморья утром в воскресенье открыто более чем 1,3 тыс. участков. Одновременно с новым парламентом страны приморцы выбирают следующий состав краевого Законодательного собрания (ЗакС).

К участию в выборах регионального парламента допущены списки шести партий: «Единой России», КПРФ, ЛДПР и «Справедливой России», «Яблока» и Российской партии На выборах депутатов Госдумы по трем одномандатным избирательным округам — Владивостокскому, Артемовскому и Арсеньевскому — зарегистрировано 24 кандидата.пенсионеров за справедливость".

В приморский ЗакС будут избраны 40 депутатов: 20 — по партийным спискам, столько же — по одномандатным округам.

Всего избирателей в Приморье около 1 млн 481 тыс. Часть из них получила возможность проголосовать досрочно из-за стихийного бедствия. В начале сентября тайфун «Лайонрок» обрушил на край трехмесячную норму осадков. 

Практически половина территорий Приморья оказалась затоплена. ЦИК разрешил провести в наиболее пострадавших районах досрочные выборы — 15 сентября. Такое право было предоставлено примерно 20 тыс. избирателям в зоне паводка. 

Бюллетени туда доставляли при помощи МЧС и военных. Ранее единого дня голосовали и около 3 тыс. моряков, которые в данный момент работают на промысле. Явка на досрочном голосовании составила 52,5%.

 

09:02, 18.09.2016 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → В Приморье вот уже более часа идут выборы в Госдуму РФ и Законодательное собрание

her latest blog 31.12.2019, 02:16

I simply want to tell you that I am beginner to blogging and definitely liked you're blog. Likely I’m planning to bookmark your blog . You surely have fabulous writings. With thanks for sharing with us your blog site.

Zena Jurin 14.01.2020, 01:52

Great article. I'm dealing with many of these issues as well...

Love Irrigation 14.01.2020, 09:52

Your style is very unique compared to other people I have read stuff from. Many thanks for posting when you've got the opportunity, Guess I will just bookmark this blog.

Terisa Washurn 15.01.2020, 20:04

An impressive share! I have just forwarded this onto a colleague who has been conducting a little research on this. And he in fact ordered me dinner because I stumbled upon it for him... lol. So let me reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending time to discuss this matter here on your blog.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 12:30

I seriously love your website... Pleasant colors & theme. Did you make this web site yourself? Please reply back as I’m planning to create my own blog and want to find out where you got this from or what the theme is named. Thanks.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 23:38

Hi! I could have sworn I’ve visited this blog before but after looking at a few of the articles I realized it’s new to me. Regardless, I’m definitely pleased I found it and I’ll be book-marking it and checking back often.

fichier qualifié 05.03.2020, 14:28

Greetings! Very helpful advice in this particular article! It's the little changes that will make the most significant changes. Thanks a lot for sharing!

Bryon Stombaugh 06.03.2020, 16:45

When I originally left a comment I appear to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on whenever a comment is added I get four emails with the same comment. Is there an easy method you are able to remove me from that service? Thanks a lot.

Ivan Bagnato 08.03.2020, 10:56

This is a topic that's close to my heart... Thank you! Exactly where are your contact details though?

important site 10.03.2020, 05:53

I simply want to say I am just very new to blogging and seriously liked this web blog. Likely I’m going to bookmark your blog . You actually have outstanding posts. Thanks for sharing with us your web-site.

Onpassive Indonesia 13.03.2020, 11:46

I blog quite often and I really thank you for your content. Your article has really peaked my interest. I will book mark your blog and keep checking for new details about once a week. I subscribed to your RSS feed as well.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS