В Приморье доставлена очередная партия помощи для подтопленных районов

Очередная партия оборудования, строительных материалов и предметов быта доставлена в Приморский край.

Об этом доложила и.о.директора департамента по жилищно-коммунальному хозяйству и топливным ресурсам Приморского края Елена Пархоменко на заседании оперативного штаба по чрезвычайным ситуациям, который провёл губернатор региона Владимир Миклушевский накануне, 19 сентября.

По информации Елены Пархоменко, в край поступило 38 передвижных электростанций на 10, 60, 80, 120 кВт, 20 мотопомп, 82 тепловые пушки, 3 тысячи квадратных метров кровельных материалов и 3,5 тысячи комплектов посуды.

«Исходя из заявок пострадавших районов принято решение электростанции на 60 и 120 кВт направить в Тернейский район, одну станцию на 80 кВт в Красноармейский район, по 10 Квт в остальные районы. 20 мотопомп отравляем в Дальнереченский городской округ, также в Дальнереченск и Дальнереченский муниципальный район отравятся 72 тепловые пушки, ещё 10 пушек уйдут в Лазовский район. В Лазовский район будет направлено 1,6 тысяч квадратных метров кровельных материалов, еще 1,4 тысячи квадратных метров — в Лесозаводский городской округ. Комплекты посуды принято решение направить в Чугуевский и Тернейский районы», – проинформировала членов штаба Елена Пархоменко.

В настоящее время идёт разгрузка и распределение пришедшего оборудования и стройматериалов, сообщает пресс-служба администрации Приморья.

 
 

10:24, 20.09.2016 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → В Приморье доставлена очередная партия помощи для подтопленных районов

site web 31.12.2019, 05:30

I just want to mention I am just all new to weblog and honestly savored your page. Probably I’m going to bookmark your site . You actually have fabulous posts. Bless you for sharing your web-site.

Angele Mokry 13.01.2020, 08:22

You made some decent points there. I looked on the web for additional information about the issue and found most people will go along with your views on this site.

Kurtis Heitland 14.01.2020, 02:12

Hi! I could have sworn I’ve visited your blog before but after browsing through many of the posts I realized it’s new to me. Regardless, I’m certainly pleased I found it and I’ll be bookmarking it and checking back regularly.

Love Irrigation 14.01.2020, 08:43

An impressive share! I've just forwarded this onto a co-worker who was conducting a little homework on this. And he actually bought me lunch due to the fact that I found it for him... lol. So allow me to reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending time to discuss this matter here on your web page.

website link 18.01.2020, 01:07

I just want to say I am just new to blogs and definitely enjoyed this blog. Very likely I’m going to bookmark your site . You definitely come with terrific articles. Many thanks for sharing with us your webpage.

achat base de données b2b 05.03.2020, 14:04

Good article. I will be facing some of these issues as well...

achat base de données b2c 07.03.2020, 00:30

I have to thank you for the efforts you've put in penning this blog. I'm hoping to view the same high-grade blog posts from you in the future as well. In fact, your creative writing abilities has motivated me to get my very own blog now 😉

Jerold Geraldes 08.03.2020, 10:55

This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me. Thanks!

visit 09.03.2020, 23:45

I just want to tell you that I am new to blogging and honestly loved you're web blog. Most likely I’m want to bookmark your website . You absolutely come with incredible posts. Thanks for sharing with us your blog.

Google 12.03.2020, 18:57

You ought to take part in a contest for one of the most useful blogs on the net. I am going to highly recommend this site!

bare 15.03.2020, 08:01

There is definately a lot to know about this subject. I really like all the points you have made.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS