Армейцы из состава ТОФ доставили 20 тонн помощи в Чугуевку Приморского края

Колонна армейских грузовиков из состава соединения Тихоокеанского флота (ТОФ) доставила 20 тонн помощи в поселок Чугуевка Приморского края, сообщает пресс-служба Восточного военного округа (ВВО).

наводнение в приморье2.jpg">«

Личный состав батальона материального обеспечения соединения ТОФ совершили марш на транспортных средствах повышенной проходимости протяженностью более 300 километров», — говорится в сообщении.

Имущество первой необходимости, в том числе одеяла, тепловые пушки, продовольствие, доставляется в труднодоступные районы Приморского края, пострадавшие в результате наводнения, вызванного тайфуном «Лайонрок».

«За время операции по ликвидации последствий ЧС батальоном материального обеспечения соединения ТОФ выполнено 28 машинорейсов и доставлено около 130 тонн гуманитарных грузов в пострадавшие от стихии районы Приморья», — отмечают в пресс-службе ВВО.

Всего для оказания помощи по ликвидации последствий чрезвычайной ситуации в Приморье задействовано более 3,5 тыс. военнослужащих ВВО и около 400 единиц специальной техники, 12 самолетов и шесть вертолетов.

20:52, 24.09.2016 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Армейцы из состава ТОФ доставили 20 тонн помощи в Чугуевку Приморского края

underwear 05.03.2020, 22:22

An outstanding share! I've just forwarded this onto a friend who was doing a little homework on this. And he actually ordered me breakfast due to the fact that I found it for him... lol. So allow me to reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to discuss this subject here on your web page.

Elektroschrott abholung Köln 06.03.2020, 05:15

I’m impressed, I must say. Seldom do I come across a blog that’s both equally educative and amusing, and without a doubt, you've hit the nail on the head. The issue is something too few people are speaking intelligently about. I'm very happy that I found this during my hunt for something concerning this.

ico hyip 08.03.2020, 05:27

This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Thanks a lot!

Cletus Gverrero 09.03.2020, 07:53

I could not refrain from commenting. Perfectly written.

visual pl/sql analysis 09.03.2020, 20:06

Nice post. I learn something new and challenging on blogs I stumbleupon every day. It's always helpful to read content from other authors and practice something from other sites.

celotex insulation 09.03.2020, 22:38

Good information. Lucky me I came across your website by chance (stumbleupon). I have saved it for later!

music 10.03.2020, 03:35

That is a really good tip particularly to those new to the blogosphere. Short but very precise information… Thank you for sharing this one. A must read article!

cheap tourism 12.03.2020, 05:11

That is a very good tip especially to those fresh to the blogosphere. Brief but very precise information… Appreciate your sharing this one. A must read post!

toronto custom gates 12.03.2020, 07:39

Everything is very open with a precise clarification of the challenges. It was truly informative. Your site is very useful. Many thanks for sharing!

Notar in Londra 12.03.2020, 09:06

I was able to find good info from your articles.

Apostille 12.03.2020, 17:06

I really like looking through a post that will make men and women think. Also, thanks for allowing me to comment.

korea powerball 13.03.2020, 20:41

Spot on with this write-up, I really feel this website needs much more attention. I’ll probably be back again to read through more, thanks for the information!

belkin ac1200fe firmware 13.03.2020, 23:33

Spot on with this write-up, I absolutely feel this site needs much more attention. I’ll probably be back again to read more, thanks for the info!

apple recipes 14.03.2020, 05:54

Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this article and also the rest of the site is really good.

Netflix 14.03.2020, 21:42

An impressive share! I've just forwarded this onto a co-worker who had been conducting a little research on this. And he in fact bought me dinner simply because I found it for him... lol. So allow me to reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending time to discuss this subject here on your web site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS