В Приморье арестовали на границе с Китаем 18 тонн древесных грибов

Таможенники Приморья в пункте пропуска Пограничный на российско-китайской границе пресекли попытку незаконного вывоза в Китай крупной партии березового гриба — чаги, сообщила пресс-служба Уссурийской таможни. Более 18 тонн сушеных древесных грибов вывозились в прицепе грузового автотранспорта.

В ходе таможенного контроля установлено, что представленная лицензия на экспорт сушеного березового гриба не выдавалась уполномоченными органами и является недействительной, следовательно, товар перемещался незаконно, отмечается в сообщении.

Груз арестован и помещен на склад временного хранения. В отношении декларанта за предоставление недостоверных сведений возбуждены дела об административных правонарушениях.

Березовый гриб применяется в качестве лекарственного сырья в фармацевтике, в том числе для приготовления различных настоек и отваров.

10:42, 06.10.2016 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → В Приморье арестовали на границе с Китаем 18 тонн древесных грибов

check it out 31.12.2019, 03:55

I just want to mention I am just new to blogging and site-building and really savored this website. Likely I’m planning to bookmark your blog . You definitely have wonderful articles and reviews. With thanks for sharing your blog.

Rudolph Sivills 14.01.2020, 04:51

Greetings, There's no doubt that your site might be having web browser compatibility problems. When I take a look at your blog in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it's got some overlapping issues. I just wanted to provide you with a quick heads up! Besides that, fantastic website!

Love Irrigation 14.01.2020, 11:12

Excellent article. I will be facing some of these issues as well...

CrowdforApps 15.01.2020, 09:21

I love it whenever people get together and share opinions. Great site, continue the good work!

CrowdforThink 15.01.2020, 11:08

This is a topic that's close to my heart... Best wishes! Exactly where can I find the contact details for questions?

Lou Amerine 16.01.2020, 02:36

You've made some decent points there. I checked on the internet to learn more about the issue and found most people will go along with your views on this site.

you could check here 17.01.2020, 23:49

I simply want to mention I am all new to blogs and actually enjoyed this web site. Most likely I’m want to bookmark your site . You absolutely come with fantastic article content. Bless you for sharing your blog.

achat base de données b2b 05.03.2020, 11:54

You're so cool! I do not believe I have read something like that before. So nice to discover someone with a few genuine thoughts on this subject. Seriously... many thanks for starting this up. This site is something that is required on the internet, someone with a little originality.

Alphonso Straley 06.03.2020, 10:17

Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you, However I am encountering issues with your RSS. I don’t understand why I cannot join it. Is there anyone else getting identical RSS issues? Anyone who knows the solution will you kindly respond? Thanks.

achat fichier email 07.03.2020, 04:37

Your style is unique in comparison to other people I've read stuff from. Thank you for posting when you have the opportunity, Guess I will just bookmark this web site.

Harland Zorich 09.03.2020, 16:42

Greetings! Very helpful advice within this post! It's the little changes that make the most significant changes. Thanks for sharing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS