5 ноября во Владивостоке состоится международный турнир по современному панкратиону

Турнир по современному панкратиону состоится во Владивостоке 5 ноября в концертно-спортивном комплексе «Фетисов Арена» (ул. Маковского, 284). Этот турнир станет юбилейным для нашего города — первое соревнование прошло ровно десять лет назад.

Ринг-анонсером турнира в столице Приморья станет известный московский ведущий Александр Белый.

Во Владивостоке панкратион уже давно завоевал славу значимого события, которое собирает полные залы болельщиков. В этом году, по традиции, зрители увидят профессиональные бои с участием российских и зарубежных спортсменов. Нашу страну вновь будут представлять как дальневосточные единоборцы, так и участники из западной части страны. Имена иностранных спортсменов организаторы пока не оглашают, подчёркивая, что своих спортсменов обязательно представят Япония, Корея, США и Европа.

Жители Владивостока приглашаются посмотреть эффектные поединки спортсменов. Информацию о турнире можно уточнить в Приморской федерации современного панкратиона, либо по телефону 272-00-00, извещает пресс-служба администрации города.

Для справки: Панкратион считается совершенной системой полно-контактного рукопашного боя, в арсенал которого входят самые эффективные приёмы и удары из арсенала лучших боевых искусств мира, в том числе муай тай, джиу-джитсу, бокса. По мнению специалистов, панкратион является идеальным оружием в любой схватке с противником.

19:34, 11.10.2016 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → 5 ноября во Владивостоке состоится международный турнир по современному панкратиону

hop over to this web-site 31.12.2019, 05:45

I just want to say I am new to blogging and site-building and really liked you're web blog. Very likely I’m planning to bookmark your blog post . You amazingly have beneficial posts. Thanks a lot for revealing your website page.

CrowdforApps 15.01.2020, 06:23

This site truly has all of the info I needed about this subject and didn’t know who to ask.

CrowdforThink 15.01.2020, 12:19

Hi there! I simply would like to offer you a huge thumbs up for the great info you've got here on this post. I'll be returning to your website for more soon.

Rosetta Fulmer 15.01.2020, 19:34

I was very happy to uncover this web site. I wanted to thank you for ones time for this particularly fantastic read!! I definitely appreciated every bit of it and I have you book-marked to see new stuff in your site.

Isobel Aiuto 16.01.2020, 02:04

Good day! I could have sworn I’ve visited this website before but after looking at some of the articles I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m certainly happy I stumbled upon it and I’ll be book-marking it and checking back often!

you could look here 17.01.2020, 23:33

I just want to tell you that I am newbie to weblog and actually loved your web blog. Almost certainly I’m want to bookmark your site . You certainly have superb articles. Cheers for revealing your web-site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:41

Good post. I learn something totally new and challenging on sites I stumbleupon on a daily basis. It's always exciting to read content from other writers and practice a little something from their sites.

achat fichier email 05.03.2020, 15:58

This is a topic that is close to my heart... Best wishes! Exactly where can I find the contact details for questions?

Particia Brenton 06.03.2020, 15:28

Everything is very open with a really clear clarification of the issues. It was truly informative. Your site is very useful. Thanks for sharing.

achat base de données b2c 07.03.2020, 00:47

Hello there, I believe your website may be having internet browser compatibility problems. Whenever I look at your website in Safari, it looks fine however, when opening in IE, it's got some overlapping issues. I merely wanted to provide you with a quick heads up! Aside from that, fantastic blog!

Alphonso Riggleman 09.03.2020, 03:07

Great blog you've got here... It’s difficult to find good quality writing like yours nowadays. I truly appreciate individuals like you! Take care!!

hop over to this web-site 10.03.2020, 11:17

I just want to mention I'm newbie to blogging and seriously savored your website. Very likely I’m going to bookmark your site . You surely come with amazing well written articles. With thanks for sharing with us your blog site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS