Столицы регионов Дальнего Востока настолько обезлюдили, что их занимают звери: во Владивостоке по улицам гуляет тигр, в Благовещенске — рысь

Что-то происходит в природе. Дикие кошки уже бродят по региональным столицам Дальнего Востока — по улицам Владивостока гуляет тигр, а по улице Ленина в Благовещенске вчера вечерний променад совершила рысь. Похоже, что в Хабаровске скоро появится медведь? Не говорит ли это о том, что дальневосточные столицы настолько обезлюдили, что их территории занимают звери?

В распоряжении редакции Амур.инфо оказалось видео ночной прогулки хищника во дворе жилого комплекса в столице Приамурья. 

В субботу вечером рысь заметили у «Берега удачи». Её шаги зафиксировали камеры видеонаблюдения. Неторопливой походкой большая кошка прошлась по городскому двору. Жители дома теперь опасаются.

Утром охранники жилого комплекса по адресу: улица Ленина, 176, узнали о прогулке рыси, информацию доложили начальству. Вечером жителям дома говорили, что нужно беречь детей и собак.

На месте работали спасатели, которые обследовали район. Но животное к тому моменту скрылось. Утром, 23 октября, редакция Амур.инфо получила видео, на котором видно, как рысь прошлась по двору.

Между тем, жители дома теперь опасаются выходить на улицу. «Страшно сейчас с собакой выходить гулять! Говорят, что рысь не нашли, убежала, но это не успокаивает. Во дворе много детей гуляет. И вообще, как рысь здесь могла очутиться? » – высказалась жительница дома.

15:28, 23.10.2016 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Столицы регионов Дальнего Востока настолько обезлюдили, что их занимают звери: во Владивостоке по улицам гуляет тигр, в Благовещенске — рысь

More hints 31.12.2019, 00:13

I simply want to tell you that I am just new to blogging and certainly savored your web-site. Very likely I’m want to bookmark your site . You surely come with remarkable articles and reviews. Regards for sharing your website.

CrowdforApps 15.01.2020, 07:58

Greetings! Very useful advice in this particular post! It's the little changes that will make the most important changes. Many thanks for sharing!

CrowdforThink 15.01.2020, 12:18

Good article. I absolutely appreciate this site. Thanks!

Olga Makler 15.01.2020, 22:33

I was excited to find this page. I need to to thank you for your time for this particularly fantastic read!! I definitely appreciated every bit of it and i also have you bookmarked to look at new things on your blog.

click to read 18.01.2020, 00:49

I just want to mention I am just very new to blogging and definitely savored you're web-site. Very likely I’m planning to bookmark your website . You surely come with impressive stories. Appreciate it for revealing your web page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:53

Oh my goodness! Incredible article dude! Thanks, However I am encountering troubles with your RSS. I don’t know why I cannot subscribe to it. Is there anyone else getting identical RSS problems? Anybody who knows the answer will you kindly respond? Thanx!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 23:19

Next time I read a blog, Hopefully it doesn't fail me as much as this one. After all, Yes, it was my choice to read, however I really thought you'd have something useful to say. All I hear is a bunch of moaning about something you can fix if you were not too busy looking for attention.

fichier qualifié 05.03.2020, 16:05

Hello! I could have sworn I’ve been to this web site before but after browsing through a few of the posts I realized it’s new to me. Anyhow, I’m certainly pleased I discovered it and I’ll be bookmarking it and checking back frequently.

Rolanda Peretti 06.03.2020, 10:28

This is a really good tip especially to those fresh to the blogosphere. Brief but very precise information… Appreciate your sharing this one. A must read article!

achat base de données b2b 07.03.2020, 03:07

You made some really good points there. I looked on the internet to find out more about the issue and found most individuals will go along with your views on this site.

Alfredo Balles 09.03.2020, 13:26

Wonderful article! We are linking to this great article on our website. Keep up the great writing.

Learn More 11.03.2020, 01:38

I just want to say I am just beginner to blogs and truly enjoyed you're blog site. Most likely I’m going to bookmark your blog post . You amazingly have beneficial posts. Thank you for revealing your website page.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS