Сегодня хоккейный клуб «Адмирал» во Владивостоке встречается с хабаровским «Амуром»

Сегодня вечером владивостокский хоккейный клуб «Адмирал» дома встречается с хабаровским «Амуром». Встреча начнется в 19.30 на льду КСК «Фетисов Арена». Поддержать «Амур» приехало из Хабаровска более ста болельщиков.

Дальневосточные команды провели между собой 15 матчей: в десяти из них побеждала команда из столицы Приморья и в пяти — хабаровчане.

Напомним, что в нынешней домашней серии владивостокский «Адмирал» уже провел три матча. «Моряки» сумели разгромить действующего обладателя Кубка Гагарина — магнитогорский «Металлург», однако затем проиграли уфимскому «Салавату Юлаеву» и челябинскому «Трактору». 

10:15, 25.10.2016 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Сегодня хоккейный клуб «Адмирал» во Владивостоке встречается с хабаровским «Амуром»

dig this 31.12.2019, 05:37

I simply want to mention I am just new to blogs and definitely liked your website. Very likely I’m want to bookmark your website . You really have perfect articles. Regards for revealing your website page.

Trena Kasee 14.01.2020, 05:34

Everything is very open with a precise explanation of the challenges. It was really informative. Your website is very helpful. Thank you for sharing!

Love Irrigation 14.01.2020, 07:31

Good information. Lucky me I came across your site by chance (stumbleupon). I have book marked it for later.

Long Minaya 15.01.2020, 21:31

Aw, this was a very good post. Taking a few minutes and actual effort to produce a good article… but what can I say… I put things off a whole lot and don't seem to get nearly anything done.

Go Here 18.01.2020, 00:06

I just want to mention I am just new to blogs and seriously enjoyed this blog site. Most likely I’m likely to bookmark your site . You surely have superb well written articles. Thank you for sharing with us your blog site.

Yvone Auwaerter 06.03.2020, 16:57

This website was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Cheers.

Rochell Nenninger 08.03.2020, 21:46

This is a topic that is near to my heart... Thank you! Exactly where are your contact details though?

our website 11.03.2020, 00:13

I just want to say I'm new to blogs and seriously savored your blog. Almost certainly I’m likely to bookmark your site . You actually come with awesome articles. Cheers for sharing with us your website.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS