Трое жителей Владивостока незаконно перевели в Китай более $3,5 млн

Сотрудники Дальневосточной оперативной таможни выявили преступную схему перевода денег в Китай, всего злоумышленники перевели на счета нерезидентов более $3,5 млн.

Отток капитала из России

«

Все незаконные валютные операции совершали трое жителей Владивостока, которые использовали в качестве прикрытия некий контракт, заключенный ранее между местной компанией и компанией из США на поставку товаров. В действительности же никакие товары в Россию не ввозились», — сообщает пресс-служба ДВОТ.

При этом в банк предоставляли подложные соглашения, согласно которым американский «продавец», якобы, согласился с тем, что средства будут поступать в Китай.

Отмечается, что в отношении трех граждан возбуждено два уголовных дела по ст. 193.1 УК РФ (совершение валютных операций по переводу денежных средств на счета нерезидентов с использованием подложных документов в особо крупном размере).

Фигурантам дел грозит до пяти лет лишения свободы.

11:40, 31.10.2016 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Трое жителей Владивостока незаконно перевели в Китай более $3,5 млн

visit 31.12.2019, 04:44

I just want to mention I am all new to weblog and seriously liked you're website. Likely I’m want to bookmark your website . You surely have wonderful writings. Appreciate it for sharing your website page.

Love Irrigation 14.01.2020, 08:47

You ought to take part in a contest for one of the best blogs on the net. I'm going to highly recommend this site!

CrowdforApps 15.01.2020, 09:51

You are so cool! I do not suppose I've truly read through a single thing like that before. So wonderful to find someone with some original thoughts on this subject matter. Seriously... thank you for starting this up. This web site is something that is needed on the web, someone with a little originality.

CrowdforThink 15.01.2020, 11:36

Very good article. I'm going through a few of these issues as well...

click for more info 18.01.2020, 01:56

I simply want to mention I am very new to blogging and site-building and truly savored you're web site. Very likely I’m likely to bookmark your blog post . You certainly come with exceptional articles. Thanks a bunch for sharing with us your website page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:48

Hi, I do think this is an excellent website. I stumbledupon it 😉 I am going to revisit yet again since i have bookmarked it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to help others.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 23:50

This is a topic that is near to my heart... Take care! Exactly where can I find the contact details for questions?

achat base de données b2b 05.03.2020, 12:16

Saved as a favorite, I like your website.

Ricky Johnigan 06.03.2020, 12:38

Howdy! This blog post couldn’t be written much better! Going through this article reminds me of my previous roommate! He always kept talking about this. I am going to send this post to him. Pretty sure he'll have a very good read. I appreciate you for sharing!

Ezra Methven 09.03.2020, 09:03

Wonderful post! We are linking to this particularly great article on our site. Keep up the great writing.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS