Выпускник Уссурийского суворовского училища погиб в авиакатастрофе Ту-154

Среди пассажиров, находившихся на борту разбившегося 25 декабря самолета Минобороны Ту-154, был выпускник Дальневосточного высшего общевойскового командного училища (ДВОКУ) Александр Ваганов.

В списке погибших, который был опубликован на сайте МО, его фамилию обнаружили сослуживцы.

— Увидел знакомую фамилию и сначала не поверил, так как рядом стояли другие инициалы, — один из друзей погибшего военнослужащего. — Я знал, что Саша служит в штабе Восточного округа. Поэтому стал звонить выпускникам ДВОКУ в Москву, Петербург, Хабаровск. Мы до последнего надеялись, что это другой человек, Сашин однофамилец. Через некоторое время информацию подтвердили родственники и близкие друзья.

46-летний подполковник ВВО Александр Ваганов находился в служебной командировке. Мужчина работал в наградном отделе управления кадров Военно восточного округа. По неподтвержденной информации, офицер был направлен в Сирию для представления к награде военнослужащих из Дальнего Востока. По другой — сопровождал представителей ансамбля песни и пляски ВВО. Александр Ваганов учился в Дальневосточном высшем общевойсковом училище с 1987 по 1991 год. После Уссурийского суворовского училища он поступил в амурский военный вуз.

Супруга погибшего офицера попросила, чтобы ее мужа похоронили в Хабаровске, на Матвеевском кладбище.

У Александра Ваганова осталось двое взрослых дочерей, Валерия и Алина, сообщает vladnews.ru.

14:02, 28.12.2016 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Выпускник Уссурийского суворовского училища погиб в авиакатастрофе Ту-154

check that 31.12.2019, 06:42

I simply want to mention I'm newbie to blogging and site-building and seriously loved your web page. More than likely I’m planning to bookmark your blog post . You actually come with amazing articles and reviews. Cheers for sharing with us your blog.

Love Irrigation 14.01.2020, 07:48

Excellent blog you've got here... It’s difficult to find high quality writing like yours nowadays. I truly appreciate individuals like you! Take care!!

CrowdforApps 15.01.2020, 07:09

When I originally commented I appear to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and now every time a comment is added I receive four emails with the exact same comment. Perhaps there is an easy method you can remove me from that service? Cheers.

CrowdforThink 15.01.2020, 13:26

I blog quite often and I really thank you for your content. This article has truly peaked my interest. I will bookmark your blog and keep checking for new details about once a week. I subscribed to your RSS feed as well.

check that 18.01.2020, 00:49

I just want to mention I am just newbie to blogs and actually savored your web page. More than likely I’m want to bookmark your site . You certainly come with awesome stories. With thanks for sharing with us your web-site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 12:16

Great article! We are linking to this particularly great post on our website. Keep up the good writing.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 20:49

Great information. Lucky me I recently found your blog by accident (stumbleupon). I have saved as a favorite for later.

fichier qualifié 05.03.2020, 07:09

Excellent article! We will be linking to this particularly great post on our site. Keep up the great writing.

achat fichier email 06.03.2020, 23:58

Having read this I believed it was extremely informative. I appreciate you taking the time and energy to put this content together. I once again find myself spending a significant amount of time both reading and leaving comments. But so what, it was still worth it!

Eileen Boulter 09.03.2020, 05:14

This website was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Thanks.

This Site 10.03.2020, 03:49

I simply want to say I am just new to blogs and seriously liked this blog site. Probably I’m want to bookmark your website . You surely have perfect article content. With thanks for revealing your webpage.

bare 15.03.2020, 09:45

An impressive share! I have just forwarded this onto a friend who had been conducting a little research on this. And he actually ordered me dinner due to the fact that I stumbled upon it for him... lol. So let me reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending time to discuss this matter here on your site.

bare 15.03.2020, 12:50

You're so awesome! I do not suppose I've read a single thing like this before. So great to find someone with unique thoughts on this topic. Seriously... thank you for starting this up. This site is one thing that is required on the internet, someone with a little originality.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS