«Авангард» положил в Омске на «лопатки» «Адмирал» — 6:0 в пятой встрече

Хоккеисты омского «Авангарда» добились крупной победы над владивостокским «Адмиралом» в матче серии первого раунда плей-офф розыгрыша Кубка Гагарина Континентальной хоккейной лиги (КХЛ).

Встреча прошла в Омске и завершилась с разгромным счетом 6:0 (3:0, 2:0, 1:0) в пользу «Авангарда».

Три шайбы в «Адмирале» пропустил в первом периоде Бобков, которого затем сменил Серебряков.

Омский клуб вышел вперед в серии до четырех побед – 3-2.

05:02, 03.03.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → «Авангард» положил в Омске на «лопатки» «Адмирал» — 6:0 в пятой встрече

click for more info 31.12.2019, 06:25

I simply want to tell you that I am all new to blogs and absolutely savored you're web-site. Most likely I’m going to bookmark your blog post . You actually have impressive articles and reviews. Thanks a lot for sharing with us your blog.

Bob Sherburne 14.01.2020, 04:54

Very nice article. I absolutely love this website. Keep it up!

CrowdforApps 15.01.2020, 07:58

Hello! I simply wish to give you a big thumbs up for your excellent info you have got right here on this post. I'll be returning to your web site for more soon.

CrowdforThink 15.01.2020, 11:47

Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this article plus the rest of the website is also really good.

Jeane Pereda 15.01.2020, 21:39

Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this post and also the rest of the site is extremely good.

read review 18.01.2020, 01:31

I just want to tell you that I am just very new to blogging and absolutely loved your web site. Almost certainly I’m planning to bookmark your blog . You actually have fantastic articles and reviews. With thanks for sharing your web site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 10:00

I was more than happy to discover this website. I wanted to thank you for your time just for this wonderful read!! I definitely appreciated every little bit of it and i also have you saved as a favorite to check out new information on your web site.

Hermina Delrosso 06.03.2020, 11:40

Spot on with this write-up, I truly think this amazing site needs a great deal more attention. I’ll probably be back again to read through more, thanks for the information!

Susanne Manera 08.03.2020, 21:18

This site definitely has all the information I wanted about this subject and didn’t know who to ask.

learn this here now 10.03.2020, 02:34

I simply want to mention I'm beginner to blogging and site-building and seriously loved this web blog. Very likely I’m planning to bookmark your website . You amazingly have impressive articles. Thanks a bunch for revealing your website page.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS