В Хабаровском крае исчезнувший мальчик в посёлке Ванино погиб от переохлаждения

Следственными органами Следственного комитета Российской Федерации по Хабаровскому краю расследуется уголовное дело, возбужденное по признакам преступления, предусмотренного статьей 105 Уголовного кодекса РФ (убийство).

По предварительным данным, 26 февраля 2017 года исчезнувший мальчик, проживающий в поселке Ванино, ушел гулять на улицу. 28 февраля 2017 года тело ребенка обнаружено у подножия горки под снегом. Последний мог погибнуть в результате несчастного случая – скатившись с горки, он провалился в сугроб, а сверху его засыпало снегом.
 
При осмотре тела внешних признаков насильственной смерти не обнаружено. Согласно заключению судебно-медицинского исследования, смерть ребенка наступила в результате общего переохлаждения организма. В настоящее время устанавливаются все обстоятельства произошедшего. Расследование уголовного дела продолжается.
 
Напомним, что малолетний Макар Березнка пропал 27 февраля на Масленице. Восьмилетний школьник в праздничный день вышел из дома №13 по улице Матросова и отправился на площадь, чтобы с остальными жителями посмотреть представление, которое было приурочено к празднованию Масленицы. Но домой ребенок не вернулся, сообщает Следственное управление Следственного комитета РФ по Хабаровскому краю.

10:26, 03.03.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → В Хабаровском крае исчезнувший мальчик в посёлке Ванино погиб от переохлаждения

Reid Sharpnack 09.03.2020, 10:09

I was very happy to find this website. I wanted to thank you for ones time for this fantastic read!! I definitely really liked every part of it and I have you book-marked to look at new information on your website.

reverse engineering of pl/sql 09.03.2020, 20:22

This site really has all of the information and facts I wanted concerning this subject and didn’t know who to ask.

kingspan insulation 09.03.2020, 22:58

Hello! I could have sworn I’ve visited this web site before but after going through many of the articles I realized it’s new to me. Anyways, I’m certainly delighted I stumbled upon it and I’ll be bookmarking it and checking back regularly!

writer 10.03.2020, 03:25

Aw, this was an extremely nice post. Spending some time and actual effort to create a good article… but what can I say… I hesitate a lot and don't seem to get anything done.

cheap tourism 12.03.2020, 05:56

I blog often and I seriously thank you for your content. This article has truly peaked my interest. I will book mark your site and keep checking for new details about once a week. I subscribed to your Feed too.

deck repair toronto 12.03.2020, 08:12

Excellent blog you've got here... It’s difficult to find high-quality writing like yours these days. I seriously appreciate individuals like you! Take care!!

Notar Londra 12.03.2020, 11:32

I love it whenever people come together and share ideas. Great website, keep it up.

Legalisation 12.03.2020, 16:14

Spot on with this write-up, I honestly believe that this web site needs a lot more attention. I’ll probably be returning to read more, thanks for the info!

Anthony Beltrain 13.03.2020, 17:23

I seriously love your website... Excellent colors & theme. Did you make this amazing site yourself? Please reply back as I’m attempting to create my own website and would love to find out where you got this from or just what the theme is called. Appreciate it.

authentic kashmiri rogan josh 14.03.2020, 04:37

Saved as a favorite, I really like your site!

interior design 14.03.2020, 12:12

I could not resist commenting. Perfectly written!

Netflix 14.03.2020, 22:17

Your style is so unique in comparison to other folks I've read stuff from. Thank you for posting when you've got the opportunity, Guess I will just book mark this blog.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS