Двое военнослужащих на Сахалине убили сослуживца из-за мобильника

В отношении рядовых сахалинской войсковой части 35390 Николая Любина и Евгения Кладова заведено уголовное дело.

Как сообщили в главном военном следственном управлением Следственного комитета РФ, они подозреваются в убийстве сослуживца. 

Дело заведено по статье "Убийство, совершенное группой лиц по предварительному сговору из корыстных побуждений. 

Предполагается, что 11 марта Любин и Кладов, не желая отдавать деньги сослуживцу за купленный для них сотовый телефон, нанесли ему семь ударов ножом. 

Потерпевший от полученных ранений скончался. Рядовые задержаны. Решается вопрос об избрании им меры пресечения.

10:29, 17.03.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Двое военнослужащих на Сахалине убили сослуживца из-за мобильника

his explanation 31.12.2019, 02:26

I simply want to tell you that I am just all new to blogging and site-building and actually savored you're web site. Probably I’m likely to bookmark your website . You certainly have really good writings. Thank you for sharing with us your blog.

Horacio Pfleger 14.01.2020, 02:17

Hi there! This post couldn’t be written much better! Looking through this article reminds me of my previous roommate! He constantly kept preaching about this. I am going to send this post to him. Fairly certain he will have a great read. Thanks for sharing!

Kelsi Aquilino 15.01.2020, 21:42

There's definately a lot to know about this issue. I like all of the points you have made.

useful source 18.01.2020, 03:09

I simply want to mention I am just beginner to blogging and site-building and truly enjoyed your web site. Almost certainly I’m want to bookmark your website . You surely come with beneficial article content. Cheers for sharing your webpage.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 06:41

This blog was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me. Appreciate it.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:43

Pretty! This has been an incredibly wonderful post. Many thanks for supplying this information.

Frankie Klimkowicz 06.03.2020, 18:40

There's definately a great deal to know about this issue. I really like all of the points you made.

achat base de données b2b 07.03.2020, 01:23

Having read this I thought it was very informative. I appreciate you spending some time and effort to put this informative article together. I once again find myself personally spending a significant amount of time both reading and leaving comments. But so what, it was still worth it!

Benito Loeza 09.03.2020, 07:11

Pretty! This was an incredibly wonderful article. Thanks for supplying these details.

address 10.03.2020, 09:42

I just want to tell you that I am just new to weblog and actually savored your web-site. Probably I’m planning to bookmark your website . You actually have beneficial well written articles. Regards for sharing your website page.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS