Хабаровчанин вывел за рубеж более 1 млрд рублей

Пять уголовных дел о незаконном выводе валюты за рубеж на общую сумму около 1,4 млрд руб. возбуждено в отношении жителя Хабаровска. Об этом сообщает пресс-служба Хабаровской таможни.

«Пять уголовных дел возбуждены по части 3 статьи 193. 1 Уголовного кодекса Российской Федерации в отношении 36-летнего хабаровчанина, проживающего в Санкт-Петербурге, по факту незаконного вывода из страны более 1 млрд 380 млн рублей», — сказала представитель таможни.

Житель Хабаровская, как сообщается, переводил за рубеж деньги в счет оплаты несовершенных транспортных услуг. В частности, он совершил 190 переводов в Гонконг и 32 перевода на Кипр. Таможня выяснила, что подконтрольная хабаровчанину компания не вела внешнеэкономическую деятельность, не ввозила и не вывозила товары, а также не оказывала транспортные услуги.

Расследование уголовных дел продолжается.

Ранее сообщалось, что ЦБ решает проблему законной схемы отмывания денег с участием ФССП.

08:16, 31.03.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Хабаровчанин вывел за рубеж более 1 млрд рублей

use this link 30.12.2019, 21:57

I just want to say I am new to blogging and site-building and really savored your blog site. More than likely I’m want to bookmark your blog post . You definitely have very good articles and reviews. Thank you for revealing your web page.

Mollie Schlindwein 15.01.2020, 20:22

An impressive share! I have just forwarded this onto a co-worker who has been conducting a little research on this. And he in fact bought me dinner due to the fact that I discovered it for him... lol. So let me reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending time to talk about this matter here on your blog.

More Bonuses 18.01.2020, 02:07

I just want to say I am newbie to weblog and actually loved your web page. Most likely I’m likely to bookmark your blog . You amazingly come with wonderful articles and reviews. Kudos for revealing your blog.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:31

An impressive share! I have just forwarded this onto a friend who was conducting a little homework on this. And he in fact ordered me lunch due to the fact that I stumbled upon it for him... lol. So allow me to reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending the time to discuss this subject here on your blog.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:19

This is a topic that's close to my heart... Take care! Exactly where are your contact details though?

achat base de données b2c 07.03.2020, 03:18

Greetings! Very helpful advice within this post! It's the little changes which will make the greatest changes. Thanks for sharing!

Shae Howlin 08.03.2020, 07:14

You are so interesting! I don't suppose I have read something like that before. So great to find somebody with a few genuine thoughts on this subject matter. Really... thank you for starting this up. This web site is one thing that is required on the web, someone with a little originality.

Learn More 11.03.2020, 00:09

I just want to mention I am newbie to blogging and site-building and really loved your web page. Very likely I’m planning to bookmark your blog . You actually have exceptional posts. Many thanks for sharing with us your website page.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS